H
huh mitä hintoja..
Vieras
mun hiukset on ärsyttävässä kasvatusvaiheessa ja mulla menee n.tunti et saan ne kuntoon, enkä todellakaan aamuisin jaksa tuntia puunata tukkaani...! varsinkin kun työnkuvaani kuuluu myös ulkona oleminen, niin vähän turhauttaa sit pistää pipoo päähän jos on kauheesti lakkaa ja hiukset laitettu kun tunnin työ valuu hukkaan siinä vaiheessa kun otat pipon pois. oon sit eläny huivien ja pinnien avulla ja tänään aattelin et meen ostaa hiuspannan kun noi etuhiukset on sen verran jo kasvanu et pysyis pannalla. oon viimeks ostanu pannan joskus vuosia sitten hennesiltä ja se makso 3e ja oli tosi hyvä sellanen levee panta, mut koira sitten söi sen kun jätin sen sohvalle kerran..
tänään sit prismassa suuntasin sille osastolle mistä pantoja löytyy ja siis ensinnäkään ei yhtäkään sellasta ihan yksinkertasta krumeluuritonta pantaa, kaikissa joku ihme pantterikuviointi tai jotain muuta vipstaakia ja ne makso lähes 10 euroa!! sit löysin yhden ihan peruspannan, niin sekin oli 8euroa!! ja vielä sellanen ihan kapee / ohut.... en raaskinu ostaa... *nolo*
tänään sit prismassa suuntasin sille osastolle mistä pantoja löytyy ja siis ensinnäkään ei yhtäkään sellasta ihan yksinkertasta krumeluuritonta pantaa, kaikissa joku ihme pantterikuviointi tai jotain muuta vipstaakia ja ne makso lähes 10 euroa!! sit löysin yhden ihan peruspannan, niin sekin oli 8euroa!! ja vielä sellanen ihan kapee / ohut.... en raaskinu ostaa... *nolo*