Herättääkö mies teidät aamulla aina jos lähtee paljon aiemmin esim. töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marika"

Vieras
Minua on alkanut nyt suunnattomasti raivostuttamaan, koska mieheni (olemme aika tuore pari) herää amuisin joskus jopa klo 3 mutta viimeistään klo 4.30 töiden vuoksi. Muutenkin mies pärjää tosi vähillä yöunilla.

Hän herättää minut joka kerta milloin milläkin aamusuukoilla ym. Hyväähän hän tarkoittaa, mutta minä en pysty enää nukahtamaan ja olen muutenkin aamuisin tosi väsynyt.
Minun työt alkaa klo 8.00.

Olin niin vihainen taas tänä aamuna, kun mies herätti ensin klo 3, sitten klo 4 ja lopuksi soitti minulle klo 5. Kiva aloittaa työpäivä :(

Olen kyllä asiasta sanonut, mutta ei ainakaan vielä ole tehonnut....

Mä onneksi kerkiän heräämään ennen. :)
Mutta jos mulla on vapaata, niin herään kun mies lähtee töihin. Ja se on kyllä epämiellyttävää, kun olisi voinut vielä nukkua pari tuntia kauemmin kuin yleensä. :(

Joo, just näin. Mun mies ei tajua olla hiljaa. Tömistelee, kolistelee, paiskoo ovia. Kun siitä huomauttaa, mies on sitä mieltä, että kyllä hän yritti olla ihan hiljaa. Nyt olen tän viikon lomalla ja kerrankin saisi nukkua edes vähän pitempään, mutta mies tietysti innostui, että nyt hän voi tehdä pitkiä päiviä ja paljon ylitöitä, kun ei tarvii lapsia kuskata hoitoon. Puhui eilen illalla, et laittaa kellon soimaan kolmelta ja menee neljäksi töihin. Ihan hullua. Onneksi hän päätti sittenkin herätä vasta viideltä. Että se siitä lomaviikosta ja kunnon yöunista :(

Mä olen niin aamu-uninen ja ärtsy että sanoisin kerran sellaisella äänenpainolla ja sanavalinnoilla (voi olla silti asiallinen), että muistaisi ja menisi perille! :kieh:

Tuossa tapauksessa sanoisin että seiskan jälkeen olen tavoitettavissa, pusut illemmalla ja MUA EI OLE SYYTÄ HERÄTELLÄ jos ei ole hätätapaus (aamulla auton kanssa ongelmia ja pitää hakea tms).

Lomalla mä vielä ymmärrän tuon, kun saa sitten päivällä huilata. Mutta jos menen itse kasiin töihin, niin mikä älynväläys on herättää toinen klo 3 yöllä! Ja minä EN nukahda enää sen jälkeen.

Arghh. Tää kiukku on niin suuri, et vois suhdekin mennä katkolle, jos ei ala tajuamaan. EI tulis itselle mieleenkään herätellä toista. Sanon sit niin suoraan, et sen on mentävä perille, koska en voi olla työssäni väsynyt.

Miehet on... ei toikaan osaa olla edes hiljaa, mut ei sekään niin paljon ärsytä, kun se et pitää tarkotuksella herättää....

Siis tottakai herättää!

Monesti en edes tajua että on käynyt suukottamassa :) (ei se mua ravistele hereille). Ja musta se on ihanaa. Ymmärtää tietenkin sen ettei soittele mulle kovin aikasin jos itte meen vähän myöhempään töihin. Ja mulla on puhelin piippauksella tahi äänettömällä etten turhaan heräile :D

[QUOTE="Marika";22750772]Lomalla mä vielä ymmärrän tuon, kun saa sitten päivällä huilata. Mutta jos menen itse kasiin töihin, niin mikä älynväläys on herättää toinen klo 3 yöllä! Ja minä EN nukahda enää sen jälkeen.

Arghh. Tää kiukku on niin suuri, et vois suhdekin mennä katkolle, jos ei ala tajuamaan. EI tulis itselle mieleenkään herätellä toista. Sanon sit niin suoraan, et sen on mentävä perille, koska en voi olla työssäni väsynyt.

Miehet on... ei toikaan osaa olla edes hiljaa, mut ei sekään niin paljon ärsytä, kun se et pitää tarkotuksella herättää....[/QUOTE]

Sano tosiaan ihan suoraan ukolles, ei se sitä muuten tajua...

Ei herätä, mutta mä yleensä herään hänen kelloon ja siihen kun liikkuu asunnossa. Meillä on sen verran pieni koti. Pussaamaan tulee jos näkee että olen hereillä.
Tosin olen sanonut että hätä tilanteessa saa mut herättää esim. kun ajoi syksyllä hirvikolarin, niin olisi vaan herättänyt ja kysynyt mitä suomessa tällöin tehdään.

ei sais herättää sua, ajattelematonta ja ilkeää. vaikka olis miten suukkosia mut silti. ärähdä kunnolla ja sano kantasi. tosen pitää antaa nukkua,se on rakkautta myös

Ei herätä, mutta mä herään AINA, kun miehen herätyskello soi ja saan nykiä miestä, että KELLO SOI.
Kellon tarvii soida pidemmän aikaa, et mies saa silmänsä auki ja sammuttaa sen.

Ei herätä! Mä olen kotona lasten kanssa ja mies yrittää lähteä mahdollisimman hiljaa töihin jos sattuu että me kaikki nukutaan. Jos nuorimmainen herää, ottaa mies sen lattialle siks aikaa leikkimään kun lähtee. Käy sit herättää mut. Mies tietää, että kaikki uni minkä saan nukkua on tarpeen, kun näiden pienten kanssa on saanu ja saa edelleenkin valvoa.

Yhteistyössä