herättiin klo 4.30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Me herättiin tytön kans tänään klo 4.30! Yleensä nukuta porskutetaan 9 asti :) Eka yö jatkettavassa sängyssä..

ensin ei meinannut millään siellä pysyä, tuli koko ajan pois ja huusi pirusti.
Saatiin se vihdoin nukahtamaan klo22. Silti heräsi ja lähti kekkuloimaan niin helkatin aikasin eikä enää suostunut menemään takaisin. On tää kivaa tää isoks opettelu :D Mä olin aamulla ihan pirteänä kun mies 6.30 heräsi töihin. Se sano että laitetaan ens yöks takaisin pinnasänkyyn. Kai se tästä alkaa sujumaan eiks niin vai kauankohan ottaa että tuohon tottuu??

Minkä ikänen? Itse olen kahdeksan lapsen myötä huomannut että jos ei ala nukkumaan suosiolla "isojen" sängyssä niin ei ole siihen vielä valmis, olen sitten pistänyt takasin pinnasänkyyn ja kokeillut myöhemmin uudelleen. Säästyy turhilta taisteluilta. Sitten kun on tarpeeksi iso, myös pysyy sängyssään. Taitaa olla vain vanhemmilla hoppu saada lapsi uuteen sänkyyn. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minkä ikänen? Itse olen kahdeksan lapsen myötä huomannut että jos ei ala nukkumaan suosiolla "isojen" sängyssä niin ei ole siihen vielä valmis, olen sitten pistänyt takasin pinnasänkyyn ja kokeillut myöhemmin uudelleen. Säästyy turhilta taisteluilta. Sitten kun on tarpeeksi iso, myös pysyy sängyssään. Taitaa olla vain vanhemmilla hoppu saada lapsi uuteen sänkyyn. :D

2.5V. :D että on hoppu...

En osaa sanoa kuin kauan se kestää että tottuu... Itse vaihdoin puoltoistavuotiaalle sillon "ison"sängyn ja ei ollu mitään ongelmia. Nukku ihana samalla tavalla kuin pinniksessäkin...

Ja nyt tuo kolme täyttävä neiti tahtookin jo kerrossängyn :whistle:

Yhteistyössä