Herkistelyä... En muistanutkaan, että se voi olla näinkin "herkkää" :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis että miten pienestä sitä voikin pahoittaa mielensä, yhdestä vanukkaasta :xmas:
Se oli jääkaapissa... ja sit kun mie kaipasin sitä, niin sitä ei ollutkaan. No itkuhan siitä tuli... ja mikä omituisinta, niin mie en kaivannut sitä itselleni vaan olin ajatellut laittaa sen tytön kerhoevääksi huomenna.

Siis joo... tosi naurettavaa... Saahan tuollaisen huomenna haettua vaikka kaupasta uuden (kerhokin on siis huomenna )... mutta kyllä tuo mies pyöritteli kovastikin päätään ja kuopi korvallistaan kun mie itkeä vollotan yhtä vanukasta ihan siis kyyneleet valtoimenaan :ashamed:

=) Sitä se on,toisilla enemmän,toisilla vähemmän =) nimi.itse vollotin,kun minun mielestä meidän joulukuusi ei ollut ihan just suorassa kun tietystä suunnasta katsoi...

Voi sinua! Muistan kuinka olin meidän kakkosesta herkillä, ja mies ihan ymmällään ;) Kolme viikkoa meni pillittäessä, sitten se helpotti. Neuvolantätikin nauro mulle, että oletpas sä herkillä, kun itkin jokaisen lauseen jälkeen.

Mikä on teillä innostus noihin lapsiin? aina uus vauva... on mullakin kolme pienillä ikäeroilla, mut kolmannen jälkeen tuli kyllä olo että ei enää...
meinaatko, että tää on nyt se viimeisin? sun toiseksi nuorin on samanikäinen kun mun nuorin, muistan vaan kun häntä odottaessas puhuit, että viimeinen...

Yhteistyössä