Herkutteluilta vinkkejä! :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Tänään tekis mieli tehdä jotain hyvää.. suolaista tai makeaa. Vinkkejä? :p
Itellä kävi mieles pizza tai mansikka-riisi-kerma sekotus (mikä sen nimi sit oliskaan :D ) mutta noita on molempia syöty parin kuun sisään joten jotain uutta vois kyllä kokeilla! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
mikä mansikka-riisi-kerma? :p

Keität riisiä, jäähdytät ne kylmän veden alla. Vatkaat kuohukermaa, ja pilkot osittain jäiset mansikat ja noi kaikki sekasin. Sit vähä sokeria ja vaniljasokeria... :p

Muuten kuulostaa hyvältä, mutta se riisi = X

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
mikä mansikka-riisi-kerma? :p

Keität riisiä, jäähdytät ne kylmän veden alla. Vatkaat kuohukermaa, ja pilkot osittain jäiset mansikat ja noi kaikki sekasin. Sit vähä sokeria ja vaniljasokeria... :p

Joo se oikeesti kuulostaa pahalta mutta kun sitä maistaa, niin on muuten hyvää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Etkö oo koskaan syöny appelsiiniriisiä.
Mein äiti teki sitä usein, kun olin lapsi. Oli kyl nannaa.

Olen enkä syö enää ikinä. Enkä mansikkariisiä enkä mitään riisifruttijuttuja. Yöks.
Riisi riisinä ja hedelmät erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Etkö oo koskaan syöny appelsiiniriisiä.
Mein äiti teki sitä usein, kun olin lapsi. Oli kyl nannaa.

Englannissa tuollaiset kylmät rice pudding jälkiruoat ovat suosittuja, niitä syödään yhtä paljon kuin jogurtteja varmaan. On vaikka mitä makuja. Ei ole kyllä mun makuuni...

Me on syöty tätäkin lapsena, välillä siinä on appelsiiniä, välillä mansikkaa ja välillä vadelmia :p Mut toi mansikka on mun suosikki.

Joo voi kai siihen laittaa mitä tykkää, mutta itselläni kokemuksia tosta appelsiiniriisistä enkä oo muita versioita maistanutkaan. =)

Yhteistyössä