Hermoromahdus- tavaraa, tavaraa paikat täysi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt on pakko tunnustaa että jonkinsortin burnout tässä on.

Meillä on kamala kaaos. Leluja ja vaatteita kaikki nurkat täys.
Mikä ihme saa ihmisen hamstraamaan tuolle lapsellekin kaikkea mahdollista.

Mä olen ennen lastakin ollut sellainen "osta itsesi onnelliseksi" tyyppi, tuolloin olen ostanut lähinnä vaatteita.

Nyt mä olen tehnyt samaa ton lapsen kanssa. Vaatteita ja leluja.
On Duploa , on jotain ihme vedettäviä Nallepuh kärryjä, on nuken sänkyjä ,on junarataakin jolla tyttö ei ole leikkinyt kuin kerran.

Vaatteita järjettömät määrät - ei kallista vaan ihan peruskamaa.

Mistä mä alotan että mä pääsen noista eroon?

Mulla ei ole hyvää kameraa, on vaan kännykkäkamera, mistä siis kuvat nettiin jos niitä huutonettiin laittaa?

Vai missä olisi hyvä itsepalvelukirppis Pääkaupunkiseudulla?

Vinkkejä tarvitaan ja pikaisesti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt on pakko tunnustaa että jonkinsortin burnout tässä on.

Meillä on kamala kaaos. Leluja ja vaatteita kaikki nurkat täys.
Mikä ihme saa ihmisen hamstraamaan tuolle lapsellekin kaikkea mahdollista.

Mä olen ennen lastakin ollut sellainen "osta itsesi onnelliseksi" tyyppi, tuolloin olen ostanut lähinnä vaatteita.

Nyt mä olen tehnyt samaa ton lapsen kanssa. Vaatteita ja leluja.
On Duploa , on jotain ihme vedettäviä Nallepuh kärryjä, on nuken sänkyjä ,on junarataakin jolla tyttö ei ole leikkinyt kuin kerran.

Vaatteita järjettömät määrät - ei kallista vaan ihan peruskamaa.

Mistä mä alotan että mä pääsen noista eroon?

Mulla ei ole hyvää kameraa, on vaan kännykkäkamera, mistä siis kuvat nettiin jos niitä huutonettiin laittaa?

Vai missä olisi hyvä itsepalvelukirppis Pääkaupunkiseudulla?

Vinkkejä tarvitaan ja pikaisesti

Mä taas en saa aikaiseks ees kirpparille vietyä.
Ollaan vaan poltettu ne mitä voidaan polttaa ja jotain jaksettu Uffillekin kantaa..
Monta hyvää lipastoakin on tuli nuoleskellut tuossa pihalla...
:ashamed:
Sekä vaatteita...

ymmärrän sua ihan täysin, vaikka luonteeltani olen täysi vastakohtasi. pidän selkeästä kodista, vähän tavaraa ja nekin siisitisti jossain...mutta sitten tuli vauva taloon, ja tavaran määrä kasvoi ihan järkyttävästi=). odotan kauhulla taaperoikää, jolloin leluja on kaikkialla.. nyt vauvan vaatteita on ihan julmettu määrä, kaapit ei riitä (ehkä vähän tuli esikoiselle hankittua...) ja nyt ahdistaa suunnattomasti kaikilta saadut vanhat vaatteet ja vauvatavarat, niitä on KAIKKIALLA. kestovaippoja talo täynnä, ja kaikkea muuta, joka pitää joko palauttaa tai laittaa itse kiertoon.. kiitollinen olen, että osan tavarasta olen saanut, mutta ensikerralla osaan sanoa ei tavaralle, jota en todellakaan tarvitse (kuten esim yli 10v vanhoja vaunuja, kun uudetkin on..).

eikä meillä ole edes tilaa tuolle kaikelle.

Yhteistyössä