Hermostuuko miehenne yllätyksellisistä menoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahareikä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rahareikä

Vieras
Täällä on taas sota... autoon tuli vika ja maksu on tietysti ylimääräistä menoa. Köyhiä emme ole, mutta lähes aina kaikki menee mikä tulee (mies töissä, minä opiskelen). Muutamankin satasen meno kuukausibudjetissa on aina ikävä yllätys, mutta tollasta syyllistämistä ja hermoilua en jaksa!!

Itku meinaa tulla vaikkei autoon tullut vika minun vikani olekaan :'(
Silti vain tuntuu, että syy on minun koska vika tuli autoon minun sillä ajaessa ja koska vein auton sitten korjaamolle (samalle jota mieskin käyttää ). Sanoin, että tästä lähtien jätän auton tien laitaan, olkoot ja viekööt jos jollekin kelpaa!

no mikäs siinä oli rikki? kyllä muakin vit**taa ylimääräiset rahanreiät!tavallaan ymmärrän et sun miestä jurppii myös enempi ku sehän teillä rahan tuo ( vaikka ois kuinka yhteiset rahat! ), me ollaan vaan ihmisiä. joskus inhottavia harmituksen hetkellä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mikäs siinä oli rikki? kyllä muakin vit**taa ylimääräiset rahanreiät!tavallaan ymmärrän et sun miestä jurppii myös enempi ku sehän teillä rahan tuo ( vaikka ois kuinka yhteiset rahat! ), me ollaan vaan ihmisiä. joskus inhottavia harmituksen hetkellä!

Tuosta jurppimisesta kärsii myös lapset! Huutaa niillekin :o Se menee jo liian pitkälle! Ja miten tuo murjottaminen ja tiuskiminen asiaa parantaa, en tiedä?
On mullakin tuloja (noin 1300?/kk) vaikka opiskelen, mutta ei tietenkään siinä määrin kuin jos olisin säännöllisessä palkkatyössä. Autoon tuli sellainen vika, että matka loppui siihen ja jouduin soittamaan apuja paikalle.

Niin ja kun herran omaan autoon (se jolla hän ajaa, molemmat ovat kyllä miehen nimissä ) tuli yhtä kallis vika, niin totesi vain että ovat kuluvia osia eikä maksamisesta mutissut yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Ei hermostu. ...meillä niitä tulee niin usein, että sais aina olla hermona, jos niistä hermostuis... :snotty: (tosin joo, sit jos aletaan puhua tonnien luokkaa, sit ollaan molemmat oltu päivä pari hermona. =) )

Tässä kyse muutamista satasista. Iso summa, mutta minun mielestä VAIN rahaa. Mies vouhkas, että tällainen talous v***taa ja että jotain on tehtävä. No, jätin sitten syömättä enkä aio puuttua herran kauppalistaan. Katsotaan nyt kuinka hyvin hän osaa taloutta pyörittää. Vähemmän se kilohintoja ym katsoo tai suunnittelee ruokia kovinkaan pitkälle. Se jos mikä on mielestäni epätaloudellista :whistle: Mutta näyttäkööt nyt mallia kuinka hommat tulisi hoitaa!

Yhteistyössä