Hermot kovilla!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Hei.
En tiedä kuuluuko tämä tälle palstalle mutta onko jollain muulla samaa ongelmaa että miehen entinen kumppani häiriköi. Häiriköinnillä tarkoitan perättömien asioiden levittelyä meistä ja tapahtumien oikomista itsensä hyväksi, valehtelua, syyttämistä yms.
Tämä ihminen on sairas, pakkomielteenä valehtelu. Miehelläni ja hänellä on yhteinen lapsi (todennäköisesti mieheni lapsi, nainen oli uskoton) Mies ei halua nähdä naista eikä lasta.
Se on hänen päätöksensä kaiken valehtelun ja paskan jälkeen. Nainen syyttää minua heidän väliensä "rikkoontumisesta". Minä olen hänen mukaansa soitellut hänelle öisin ja häirinnyt. Jouduin tilata puhelutiedot kun anoppi alkoi uskoa naista.
tämä kaikki rassaa suhdettamme. Olen aikeissa jättää mieheni koska en jaksa enää. Jos joku jaksaa laittaa mielipiteensä niin kiitos.

Miksi miehesi ei halua tavata omaa lastansa? Aika julmaa minusta lasta kohtaan. Eihän se ole lapsen vika, jos äiti on hullu. Taitaa miehesi olla aika kylmä ja itsekeskeinen ihminen.

Miehesi ex on mustasukkainen sinulle ja juuri tuolla häiriköinnillään haluaa, että jätät miehesi. Älä välitä hänen häiriköinnistään tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty, mutta jos jätät miehesi niin tuo ex saa juuri sen mitä haluaa, joten älä anna hänelle sitä "tyydytystä". Meillä oli ongelmana mieheni ex-työkaveri joka iski silmänsä mieheeni, hän aloitti rakkausviestejen lähettelyn miehelleni, kyttäsi kotipihamme mitä tein, vakoili meitä ostarilla, soitteli minulle tuntemattomasta numerosta ja oli hiljaa jne.. kaikki tuo onneksi loppui ottaessamme yhteyttä hänen mieheensä ja työnantajaan. Tuo nainen luuli saavansa mieheni rakastajakseen, jos vain olisi saanut minut jättämään mieheni.

On se kumma että nykyajan miehistä on kasvatettu uskomattomia nössöjä!!
Itse olen myös naimisissa edellä mainitunlaisen tyypin kanssa ja en voi kun ihmetellä sitä tosiasiaa että mulla on enemmän munaa kuin mun miehellä!

SE ON SUN MIEHES HOMMA LAITTAA EXÄNSÄ KURIIN!!! Luulis että kun miehes sanois tarpeeksi selkeesti ja suoraan päin naamaa exälleen ettei halua olla tämän kanssa missään tekemisissä niin pitäs mennä perille. Sitä ei kannata sanoa mitenkään nätisti silittelemällä vaan ihan kunnolla.
Ja tosiaan jos tämä naikkonen ei sillä rauhoitu niin poliisit auttavat siitä eteenpäin.

Ja kun tossa joku moralisoi miestäsi niin ei kaikki ole niin mustavalkoista. Mulla on tuttu jolle sattui niin että muija seurusteli sen kaa vain niin kauan kunnes pamahti paksuksi valheittensa jälkeen. (oli sanonut ettei voi saada lasta jne. ja tämä tyhmä poju suostui sitten hommiin ilman ehkäisyä) 9kk myöhemmin eukko soitti sairaalasta että sulle on syntynyt lapsi, alas maksamaan ruokkoja. Oikeuteenhan siinä mentiin ja isyys selvitykseen.
Eli en ainakaan tuomitset tuttuani joka ei halua kokemansa jälkeen olla missään tekemisissä eukon ja lapsensa kanssa kaiken tämä jälkeen.
On eri asia olla raskaana ja synnyttää lapsi ja sitä myöten myös tuntea äidin rakkautta ja yhteenkuuluvuutta, mutta sitä ei voi missään nimessä verrata isänä oloon. Eihän se toki ole lapsen vika jos äiti on hullu, mutta onko siinäkään mitään järkeä että väkisin tapaa lastaan?

Aivan niin. Kaikkea mitä mieheni on joutunut kokemaan tämän naisen kanssa oltuaan ei voi koskaan kukaan kuvitella. Hän on kärsinyt monta vuotta ja ollut masentunut.
Ihminen tekee virheitä. Ja se elatusmaksu..nainen laitto mulle viestin että maksatte hänelle seuraavat 13 vuotta ja hymymerkki perään. Sen jälkeen meni puhelinnumerot salaiseksi. Kaikista paras on kun hän menee sosiaalitoimistoon haukkumaan meitä ja keksimään asioita ja välillä tirauttaa itkun niin johan on sosiaali puoli meidän kimpussa. Mieheni on lapsirakas. Hän leikkii, hoivaa ja rakastaa aidosti meidän tyttöämme ja vihjailee että millos ois seuraavan aika. Hänelle on tyttö kaikki kaikessa. kylmä isä hän ei ole. On vain tehnyt elämässään virheitä. Ei hän ole koskaan rakastanut entistänsä. Asiat vain meni niin. Myös meillä isyystutkimus edessä heti kun saadaan rahaa kerättyä (maksaa meille n.700e koska tehdään jälkikäteen)

Yhteistyössä