Hermot menee tämä pahoinvoinnin kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 6+6
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 6+6

Vieras
Tää on ällöttävää. On koko viikon vain mennyt olo huonommaksi. Sentään pystyn vielä jotain syödä, mutta tää koko aikainen ällötys kurkussa on kauheeta. Mun kaikki energia ja keskittyminen kohdistuu vain siihen. Ja ootan kauhulla, milloin alkaa se lopullinen kauhea pahoinvointi, jolloin en voi edes syödä mitään. Mua ällöttää, enkä saa mistään siihen apua. Mikään syöminenkään ei auta. Onko vinkkejä??

Mulla ei oikein auttanut raskauspahoinvoinnin suhteen, kun kaikki kylmä ja mahdollisimman raikas syöminen. Söin mm. vesimelonia, pakastemansikoita, mehujää helpotti kummasti kanssa oloa... Ei puhettakaan mistään lämpimästä ruuasta. Jogurttia kanssa koitin aina syödä. Ja ennen kaikkea piti muistaa juoda sitä vettä, paljon! Se helpotti kanssa, ettei mahan antanut mennä liian tyhjäksi. Vaikka aamuksi jo siihen sängyn viereen vesi-/mehulasi ja jotain keksiä tms. Eihän siihen aina oikein mikään auta. Joutuu vaan kestämään oloaan. :/ Ja jos oikein pahaksi menee, niin sitten käymään lääkärissä hakemassa töistä saikkua tai pahimmassa tapauksessa käymään jopa tiputuksessa.

Hirvittää vain tässä ajatellessa, että tätä voi vielä pahempanakin kestää tuonne 16 viikolle asti, kuten aiemmissakin raskauksissa! Ja noi lapsetkin pitäis jaksaa hoitaa. Pitääpä sanoa miehelle, että hakee vesimeloonia kaupasta tulessaan. Se vois mennä hyvin alas.

Yhteistyössä