Hermot menee!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Miehen kanssa jatkuvaa riitelyä. Lapset kiukuttelee, eikä isompi tottele mitään!! Ja miehellä on siksi pinna kireällä. Kaikki vaan tiuskivat toisilleen ja minä yritän selvittää miten tästä jaksetaan perheenä eteenpäin ja tästä vaiheesta yli. On stressiä koska olemme palaamassa töihin ja häitä pitäisi suunnitella. Kertokaahan vinkkejä miten jaksettaisiin toisiamme paremmin ja saisin miehen tajuamaan että tämäkin vaihe menee ajan kanssa ohi?

Jutelkaa, hellitelkää halein ja pusuin toisianne. Meilläkin oli tänään hirvee riita koko perheellä, mä käyn ylikierroksilla ja enkä aina tajua sitä, että vois hetkisen huilata. Ei, mä paahadan tukka putkella ja pinnakireenä. Siihen sitten, tyttären 2v uhmaamiset, ite nieleksii itkua ja vähillä yöunilla, niin pinna katkes. Riidan jälkeen keskusteltiin miehen kanssa ja teki hyvää puhdistaa ilmaa keskustelemalla ja taujusin itekkin, että kaipaan omaa aikaa, irtaantumista kotoota. En ole missään käyny yksin sen jälkeen kun tytär synty. Korkeintaan tehny yksinäisen reissun kauppaan jossa menee se vartti, ei riitä yksinään tuo enää. Nyt todella aijon ruveta tekee tolle asialle jotain. Koittakaahan jaksaa, kerrot vaan miehelles miltä susta tuntuu ja yrittäkää pohtia eri keinoja miten tilanteen selvitätte niin, että kaikki olis hyvillä mielin. Paljon arki romantiikkaa, pusuja haleja, silityksiä ja yms.

Yhteistyössä