herne-maissi-paprika-pakastetta RASKAUSAIKANA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naminami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naminami

Vieras
voiko siis raskausaikana syödä ihan surutta herne-maissi-paprika-pakastevalmistetta? olen syönyt sitä ruuan ohella lähes joka päivä varmaan noin kuukauden ajan, ja himolle ei näy loppua. en tiedämistä moinen johtuu. Onko muita jotka syö sitä raskausaikana lähes päivittäin? tää on tyhmä kyssäri kai, mut pakko varmistaa, et saan varmuuden :D:D

Niin, kuumentaa täytyy hyvin. Ihan läpikotaisin siis.

Itselläni hernehimo. Pakasteherneet pannulle sulamaan ja kuumenemaan, perään luomukananmunia, paistetaan munakas molemmilta puolilta ja suolaa päälle. Ei-raskaana tulen vielä hämmästelemään tätä kulinarista nautintoa... Mutta nyt se maistuu hyvälle plus antaa minulle tärkeitä protskuja ja valkuaisaineita.

joo, oon aina kyllä keittäny ne, ja ostan aina sitä apetit`n valmistamaa, en tiedä onko suomalaista, mutta jostain syystä luotan siihen, että ois! ravintoloissa ei varmaan oo keitettyjä, mut silti sielläkin syön.

Apetit Pakaste Oy valmistaa Suomessa pakasteita, hilloja ja marmeladeja. Apetit Kala Oy valmistaa Suomessa kalajalosteita ja myy kalajalosteita ja muita tuoretuotteita Kalatori-palvelutiskeissä. Maritim Food AS tytäryhtiöineen valmistaa äyriäis- ja kalatuotteita Norjassa ja Ruotsissa. Yhtiön valmistamia äyriäistuotteita tuodaan myös Suomeen. Apetit Suomi Oy vastaa Apetit Pakasteen ja Apetit Kalan valmistamien tuotteiden kehittämisestä, markkinoinnista ja myynnistä. Kaupallisten palvelujen lisäksi Apetit Suomi tuottaa henkilöstö- ja tietohallinnon palveluja sekä ympäristö- ja taloushallinnon palveluja Lännen Tehtaat -konsernin yhtiöille. Mildola Oy tarjoaa asiakkailleen puhtaasti luonnollisella menetelmällä valmistettuja kasviöljyjä ja valkuaisrehuja. Avena Nordic Grain Oy tytäryhtiöineen on kotimaiseen ja kansainväliseen vilja-, öljy- ja palkokasvi- sekä rehuraaka-ainekauppaan erikoistunut yritys.

Lännen Tehtaat toimii pohjoisen Itämeren alueella.

Yhteistyössä