HERNETÄDILLÄ kirjotusvirheitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei ole lukihäiriötä todettu ja siltikin tulee virheitä ja paljon kun tahtoo olla sormet ajatusta nopeammat. Ja kaiken kukkuraksi mulla on vielä näppäimistössä niin paljon kaikkea sontsaa ettei tämä edes ota kaikkia kirjaimia. Tai ottaa mutta saa useamman kerran painaa ja kovasti ennen kuin ottaa.

Olen huomannut, mut ei haittaa, hyvin ymmärtää mitä lukee. Mut tänään kyllä ihmettelin itse et onko nyt joku tehnyt saman nikin, kun yksi sen aloitus oli ja siinä ei ollut yhtään kirjoitusvirhettä :)

Niin siis ajattelin että kirjoittaako hän aina kiireessä ettei kerkiä lukemaan tekstejään läpi ennen kuin lähettää, mutta nyt ymmärsin et jos onkin lukihäiriö.
Ei nimittäin tullu edes se mahdollisuus mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja meikä:
Olen huomannut, mut ei haittaa, hyvin ymmärtää mitä lukee. Mut tänään kyllä ihmettelin itse et onko nyt joku tehnyt saman nikin, kun yksi sen aloitus oli ja siinä ei ollut yhtään kirjoitusvirhettä :)

juu olen kanssa huomannut näitä virheettömiä kirjoituksia hernetädiltä.

Eärän enlgatniliasen tuktiemlan preusetella on saamnteekvää msisä jäjresytkssesä kijraiemt snasasa oavt, anioa täkreä on se että esnimäminen ja vimienien krijian oavt okiella paiklala. Lpopu voi olla tyättä hlöypnölyä mtuta viot kiuteknin imlan viakekusia lkuea tesktiä. Tmää oninstuu sen tädhen että me emme lue yskitätisiä kijraiima vaan kookniasia snaoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Eärän enlgatniliasen tuktiemlan preusetella on saamnteekvää msisä jäjresytkssesä kijraiemt snasasa oavt, anioa täkreä on se että esnimäminen ja vimienien krijian oavt okiella paiklala. Lpopu voi olla tyättä hlöypnölyä mtuta viot kiuteknin imlan viakekusia lkuea tesktiä. Tmää oninstuu sen tädhen että me emme lue yskitätisiä kijraiima vaan kookniasia snaoja.

Mä luin tän ihan sujuvasti ilman että edeshuomasin tekstin olevan hölynpölyä.. :o Ja mulla on sentään oikeesti vaikeuksia kirjotus-ja lukuhommissa. Eipä sillä kai sit merkitystä niin ole. Enemmän virheet pistää silmään, jos muu teksti on suht virheetöntä. Ite kirjotan kyllä välillä ihan hölynpölyä, kun nopeeta koittaa kirjoittaa.

Yhteistyössä