M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mie on yliopistolla lokakuun loppuun ja minä teen osa.-aikatyötä, huomenna menen henkilöstövuokrausfirman kautta enljäksi päiväksi töihin. heinäkuun 23- elokuun 12pvä olen palvelutalossa kokkina
Alkuperäinen kirjoittaja tripa:Mites sinä noihin muihin töihin menet, jos olet yliopistolla lokakuun loppuun???Aika sekava...
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja tripa:Mites sinä noihin muihin töihin menet, jos olet yliopistolla lokakuun loppuun???Aika sekava...
mies on yliopistolla
Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mie on yliopistolla lokakuun loppuun ja minä teen osa.-aikatyötä, huomenna menen henkilöstövuokrausfirman kautta enljäksi päiväksi töihin. heinäkuun 23- elokuun 12pvä olen palvelutalossa kokkina
Kiva että teillä on alaa vastaavia töitö Lapissa
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mie on yliopistolla lokakuun loppuun ja minä teen osa.-aikatyötä, huomenna menen henkilöstövuokrausfirman kautta enljäksi päiväksi töihin. heinäkuun 23- elokuun 12pvä olen palvelutalossa kokkina
Kiva että teillä on alaa vastaavia töitö Lapissa
onhan se, mjutta ppätkätöiden tekeminenon aika rasittavaa, kun ei oikin voi suunnitella mitään. koskaan ei tiedä tuleeko tiliä 0e vai 2000e. kun puoli vuotta on niin siinä juuri ehtii talous tasaantua, kun taas ei ole mitään. ei asumistukia eikä mitään saa, laskevat sen parhaimman kuukauden mukaan, joten menettää paljon.
työssäkäyvällä on yleensä kuitenkin menojakin enemmän, onneksi meillä on työt joissa ei tarvitse työvaatteita itse ostaa ( mula vai työkengät)