herpes prkl

  • Viestiketjun aloittaja 14v
  • Ensimmäinen viesti
MinäkinOlen14Vee
Satuin lukemaan kaikki nuo herpekseen liittyvät tekstit tarkkaan ja huolella koska itselläni on herpes ja nyt kivut alapäässä ovat niin sietämättömät että en voi nukkua. Noh mutta, lukiessani olin itse todella ahdistunut myoskin siitä että herpes jää itsellesi ikuisesti ... En voinut olla ajattelematta että tämä mitä kärsin NYT voij uusiutua MYOHEMMIN. Oh fu*k ! Tämän sekoilun ja ahdistuneisuuden jälkeen mietin asiaa uudelleen ... En ole ainut maailmassa joka tätä kärsii joten jos mieleen edes juolahtaisi että olen ForeverAloneWithMyHerpes, niin He*l No ~ Joten kiitän tuhannesti kaikkia kirjoittajia jotka antoivat infoa ja niita jotka valittelivat viela tassa minun iassani, koska tämä auttoij minua katsomaan sukupuolitautiani valoisampaan suuntaan.
 
celia
Minulla on ollut herpes jo kolmisenkymmentä vuotta. Sen kanssa oppii elämään ja sen oppii tuntemaan. Pitkään meni ettei se ilmestynyt kovin usein. Bepanthenilla hoidin sitä ja usein kun laitoin Bepanthenia heti ensi tuntemusten aikana niin se ei edes kehittynyt rakkulavaiheesseen. Jossain vaiheessa lääkäri antoi minulle Aciklovir reseptin. Käytän lääkettä tarvittaessa. Eli jos tunnen kutinaa tai kirvelyä siinä kohdassa mihin rakkulat yleensä tulevat niin otan pillerin. Saatan syödä pari pilleriä parin kolmen päivän ajan ja oireet hiipuvat yleensä jo päivässä. Eli herpes ei iskekään. Yritän ollla ajattelematta koko asiaa ja se myös auttaa tilanteessa ehkäisevästi. Kuukautisten aikana minulle saattaa tulla oireita. Pidän estolääkkeitä aina mukana ja heti kun oireita ilmenee, nappi huuleen. On saattanut mennä kuukausia, etten ole tarvinnut lääkitystä ollenkaan. Mieheeni tauti ei ole tiettävästi tarttunut. Olemme olleet yhdeesä vajaat 30 vuotta. Silloin kun vähänkin oirehdin emme ole sukupuoliyhteydessä.
 
Smithd418
mitä ihmettä?! onko alapäässä oleva herpes tosiaan sukupuolitautu?!?! herran jumala. eli mulla on sukupuolitauti.. mitä v*****? oikeesti tää on niin. joo. eli mul alkukesäst oli herpes alapäässä ja menin lääkäriin ja se hoidettiin pois. mutta en ole ikinä harrastanut seksiä. ei ole totta. ja minulla on SUKUPUOLITAUTI. kestääkö se tosiaan loppuelämän ja tulee usein ja tolleen? minulle on nyt ilmeisesti tulossa/tullut taas. aar. ja hoituuko se sitten ilman lääkkeitä? ja ilman lääkäriä. silleen ihan hyvällä hygienialla. jee hyvää jouluu, sul on sukupuolitauti. -.- siis neljätoista vuotta ja perkele sukupuolitauti. olen hieman hämilläni ja ahdistunut!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä