Herranjesse mitä ilmoituksia Apulassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhhui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huhhui

Vieras
Oikein kauhistuttaa kun selaa noita Apulan lemmikinmyynti-/ostoilmoituksia. Eikö ihmiset viitsi yhtään panostaa ulkoasuun ja tekstin sisältöön ilmoituksia tehdessään? Tosi huonon kuvan ainakin saa myyjistä/ostajista, ei taida oikein kauppa käydä tällaisilla ilmoituksilla;

"ANNETAAN:
narttu sekarotuinen kiireellisesti. tuhoaa paikkoja, haukkuu paljon, näykkii, vetää hihnasta ja eikä ole sisäsiisti.asumme vimpelissä. kiusaa kissoja koko ajan ja meidän kissat stressaa koirasta.kun joudutaan pitää kissat ja koiran erikseen.koulutuksella saa kitkettyä viat pois. se tarttee liikuntaa tosi paljon mitä me ei voida antaa. sillä on energiaa niin paljon. siinä on saksanseisojaa ja lyhytkarvaista collieta. odotan pikaista yhteydenottoa. haluan sellaisen perheen joka pystyy antamaan sille paljon liikuntaa ja virikkeitä.
voin tuoda 30 km säteellä korvausta vastaan. se olisi 20 euroa jos joudun tuomaan. asialla on tosi kiire. madotettu on. ja rokotettu. syö vitamiinia, jonka saa mukaan"

Ette sitten itse viitsineet kouluttaa, mutta haastavan rodun otitte? Ette jaksa ulkoiluttaa? Odotat ja haluat, joudut tuomaan???? Haloo, miten tällaisille on alunperin koiraa annettukkaan?!

Noita on tuolla yllinkyllin lisää, jotain vaivaa voisi edes nähdä ilmoituksensa eteen (saatika koiransa).

"ei tietoa
valkoinen poikakissa noin vuoden ikäinen ei ole varma onko isä puhdasrotuinen, hinnaksi ajateltu vaikka 40e sovittavissa olisi pieni vakuus kissasta kun hyvä ihana kisu pitovaikeuksien vuoksi annetaan pois mielellään sellaiseen paikkaan jossa saa olla runsaasti ulkona muuten saattaa merkkailla sisälle ollut aiemmin pihalla tulee kutsuen sisälle jos kuuloetäisyydellä. ota yhteyttä jos kiinnostuit tähän ihanaan siroon kauniiseen poikaan. "

Sais kyllä tuo lemmikkieläinten pitäminen olla luvanvaraista...jonkinlainen koulutus pitäisi käydä läpi, ennenkuin saisi vaikka koiraa ottaa, siitä miten paljon sen hoito oikeasti vaatii ja sitoo!

Pistää vihaksi ihmiset, jotka hetken mielijohteesta ottaa eläimiä, eivät hoida niitä kunnolla ja sitten hylkäävät kun kyllästyvät. Miten voi aikuiset ihmiset olla noin ääliöitä!

Joo. AP: Olen itse ottanut apulast kissan. Tosin se ilmoitus oli niin sekava että mä aluksi luulin että kyseessä on vitsi, mutta sitte tuumin ettei kaikilla aikuisilla ole kirjoitustaito hallussa, niin päädyin ottaa yhteyttä. Kissanhaku sujui hyvin ja hyvä kissa siitä ollaan saatu.

Ja kirjoittaja nro 6: Kyllä. Vihaksi pisti kun facebookissa ensin yksi hehkutti ottaneensa kissan ja sitte sille tettiin kaveri ja sitten yhtäkkiä oli hirvee kiire luopua kummastakin (jo aikuisesta) kissasta kun ovatkin päättäny ostaa koiranpennun, joka oli jo tilattu. Olisi tehny mieli kommentoida niitä pennun kuvia, että mä näin tänään söpön marsun, vaihdaks ton siihen.

Toinen älynväläys oli ostaa astmaatikolle häälahjaksi koira. Ilman että tää lahjan saaja tiesi etukäteen. Arvata saattaa että 2kk kului ja koira myytiin pois.

Yleensäki ärsyttää ihmiset, jotka muun kuin allergian tai muun ison syyn takia luopuu eläimestä ennen kuin sen terveys pakottaa armahtamaan tai luonnollinen kuolema korjaa

Ja kirjoittaja nro 6: Kyllä. Vihaksi pisti kun facebookissa ensin yksi hehkutti ottaneensa kissan ja sitte sille tettiin kaveri ja sitten yhtäkkiä oli hirvee kiire luopua kummastakin (jo aikuisesta) kissasta kun ovatkin päättäny ostaa koiranpennun, joka oli jo tilattu. Olisi tehny mieli kommentoida niitä pennun kuvia, että mä näin tänään söpön marsun, vaihdaks ton siihen.

Mä en vaan kykene tajuamaan tämmöistä käytöstä. Miten kukaan suht järissään oleva aikuinen ihminen voi tehdä noin, voisko joku vastaavanlainen ihminen selittää? Jos se eläin ja sen hyvinvointi ei ole yhtään minkään arvoisia, niin miksi alunperinkään semmoista tahtoo itselleen ottaa?

Oikein kauhistuttaa kun selaa noita Apulan lemmikinmyynti-/ostoilmoituksia. Eikö ihmiset viitsi yhtään panostaa ulkoasuun ja tekstin sisältöön ilmoituksia tehdessään? Tosi huonon kuvan ainakin saa myyjistä/ostajista, ei taida oikein kauppa käydä tällaisilla ilmoituksilla;

"ANNETAAN:
narttu sekarotuinen kiireellisesti. tuhoaa paikkoja, haukkuu paljon, näykkii, vetää hihnasta ja eikä ole sisäsiisti.asumme vimpelissä. kiusaa kissoja koko ajan ja meidän kissat stressaa koirasta.kun joudutaan pitää kissat ja koiran erikseen.koulutuksella saa kitkettyä viat pois. se tarttee liikuntaa tosi paljon mitä me ei voida antaa. sillä on energiaa niin paljon. siinä on saksanseisojaa ja lyhytkarvaista collieta. odotan pikaista yhteydenottoa. haluan sellaisen perheen joka pystyy antamaan sille paljon liikuntaa ja virikkeitä.
voin tuoda 30 km säteellä korvausta vastaan. se olisi 20 euroa jos joudun tuomaan. asialla on tosi kiire. madotettu on. ja rokotettu. syö vitamiinia, jonka saa mukaan"
Voi voi, ihanko tuli näille yllärinä että sen koiran kanssa pitäisi ihan lenkkeilläkin, ja koulutuskin olis aika jees.

Pistää niin vihaksi noin vastuuton suhtautuminen eläviin olentoihin.

olen lueskellut samaa. Eikö nykyään kouluissa opeteta edes pisteen käyttöä??? Koiran koulutuskaan ei ole mitään tähtitiedettä, että siitä pitäisi selvitä ihan normaalilla maalaisjärjellä. Tosin sitä maalaisjärkeäkään ei kai sitten kaikille suoda!

Yhteistyössä