kyse mun isän äidistä. vuosia sitten mun mummolla tulehtui pahasti välit osaan lapsistaan -yksi heistä on mun isä.
kuitenkin mä olen aina ollut mummon kanssa väleissä, kuten mun sisko ja osa serkuistakin.
mummo tuli jopa mun lapsen ristiäisiin vaikka tiesi et siel on sen lapsia joihin ei oo väleissä.. siinä taustatietoa..
käytiin joulun alla viimeks mummolla, ikinä ei aikataulut käy yksiin kun se on niiiin kiireinen nykyään ja mullakin on omat kuvioni ku iltasin koulua ja päivisin töitä jnejne.
tänään soitin sille..
mummo: no moi!!
minä: moi! ootko kotona?
mummo: oon.. tai siis en.. kuka siellä on?
minä: no ******....
mummo: ai kappas, en kato äänestä tuntenu ku et oo käyny..
minä: ai.. no et siis ole kotona?
mummo: en.
minä: oltais vaan tultu moikkaan sua pojan,siskon ja sen vauvan kaa et olisit vauvanki nähny..
mummo:en oo kotona.
minä:no tuli selväks.
mummo: ooksä töissä missään?
minä: no olen edelleen ja työsopimus jatkuu viel ainakin vuoden.
mummo:no sepä kiva et töitä riittää, katsellaan toiste,moi! *tuut-tuut-tuut*
minä:
:ashamed:
kuitenkin mä olen aina ollut mummon kanssa väleissä, kuten mun sisko ja osa serkuistakin.
mummo tuli jopa mun lapsen ristiäisiin vaikka tiesi et siel on sen lapsia joihin ei oo väleissä.. siinä taustatietoa..
käytiin joulun alla viimeks mummolla, ikinä ei aikataulut käy yksiin kun se on niiiin kiireinen nykyään ja mullakin on omat kuvioni ku iltasin koulua ja päivisin töitä jnejne.
tänään soitin sille..
mummo: no moi!!
minä: moi! ootko kotona?
mummo: oon.. tai siis en.. kuka siellä on?
minä: no ******....
mummo: ai kappas, en kato äänestä tuntenu ku et oo käyny..
minä: ai.. no et siis ole kotona?
mummo: en.
minä: oltais vaan tultu moikkaan sua pojan,siskon ja sen vauvan kaa et olisit vauvanki nähny..
mummo:en oo kotona.
minä:no tuli selväks.
mummo: ooksä töissä missään?
minä: no olen edelleen ja työsopimus jatkuu viel ainakin vuoden.
mummo:no sepä kiva et töitä riittää, katsellaan toiste,moi! *tuut-tuut-tuut*
minä: