Hidasta menoa miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja ainaoptimisti
  • Ensimmäinen viesti
ainaoptimisti
Ollaan kohta 9kk tunnettu. Molemmat yli 40v. Alussa epävarmuutta mun puolelta ja kovin vähäistä tapailua hänen puolelta. Nyt syksystä asti hieman tiiviimpää. Mutta tää on niin vaikeaa kun meillä on ihanaa yhdessä vaikka ei intiimisti ole vielä syksyn yrityksessä oltukaan. Kun ei olla fyysisesti yhdessä hänelle riittää satunnainen viestiminen ja aloitetta mistään hän ei yleensä tee. Saattaa sanoa että katsellaan ens kertaa mutta sitten hänellä on esteinä lapset ja opiskeluun liittyvät jutut ja meidän treffit aina siirtyy. Seurusteluahan tämä ei vielä ole eikä hän ole mitenkään vastuussa menoistaan mulle mutta ikävä olisi ja kaipaan häntä. Hän on myös saanut siipeensä aiemmassa suhteessa ja pelkää. On sen verran avannut että nainen oli mustasukkainen ja suhde oli vaikea. Minkä verran se vaikuttaa tähän hitaastietenemiseen, en tiedä. Näemme niin harvoin, että vaikea ottaa näitä puheeksi ja pelkään että karkoitan hänet sitten kokonaan. Mulla oli aiempi suhde myös hyvin epävarmaa koko ajan mutta se kaatui muihin juttuihin. Tämä mies on aivan ihana muuten kaikin puolin. Mikä neuvoksi? Kärsivällisyys varmaan auttaisi :)
 
liian etäinen mies
Tosiaan hitaalta menolta vaikutaa jos 9 kk on jo tunnettu ja tapailtu eikä mitään kehitystä oe tapahtunut. Olisikohan niin että sama ongelma on ollut jo edellisessä suhteesssa, vaimo on saattanut hoputaa ja odottaa ja odottaa ja osoittanut jo vähän mustasukkaisuudenkin merkkejä? Jos mies alkaa heti alussa syyttämään vaimoaan ongelmistaan, olisin jo korvat höröllä, ei ole hyvä merkki. No voit odottaa vielä toiset 9 kk, jos homma ei etene, peräänny nöyrästi, mahdollisuudet lienevät ihan olemattomat suhteen alkamiselle.
 
ainaoptimisti
Tosiaan hitaalta menolta vaikutaa jos 9 kk on jo tunnettu ja tapailtu eikä mitään kehitystä oe tapahtunut. Olisikohan niin että sama ongelma on ollut jo edellisessä suhteesssa, vaimo on saattanut hoputaa ja odottaa ja odottaa ja osoittanut jo vähän mustasukkaisuudenkin merkkejä? Jos mies alkaa heti alussa syyttämään vaimoaan ongelmistaan, olisin jo korvat höröllä, ei ole hyvä merkki. No voit odottaa vielä toiset 9 kk, jos homma ei etene, peräänny nöyrästi, mahdollisuudet lienevät ihan olemattomat suhteen alkamiselle.
Tunnettu 9kk mutta syyskuusta eli kohta 3kk oikeasti vasta tapailtu, aiemmin mentiin vähän puihin... mutta nyt tunnen häntä paremmin ja tiedän tunteista vaikka hän vetäytyykin välillä. Edellinen ei ollut vaimo vaan muutaman kuukauden ystävyys, tarkemmin en tiedä. Voin uskoa, että on ollut hankalaa koska hän viettää kaikki viikonloput lastensa kanssa ja normi työssäkäyvä ihminen haluaisi silloin juuri viettää aikaa yhdessä. No, minulle se ei ole ongelma, aikaa löytyy muulloinkin.
 
Viimeksi muokattu:
valente
... hän viettää kaikki viikonloput lastensa kanssa ja normi työssäkäyvä ihminen haluaisi silloin juuri viettää aikaa yhdessä. No, minulle se ei ole ongelma, aikaa löytyy muulloinkin.
Voisiko se olla yksi ongelma, että hän vierastaa ajatusta ettet näytä olevan normi työssäkäyvä ihminen, vaan aikaa löytyisi vaikka päiväkahveihin.
 
Viimeksi muokattu:
eininnostunut
Mies ei ole erityisen innostunut, mutta sinä olet hänelle tyhjää parempi. Olet joku merkki, että hän kelpaa jollekin.

Katsele toinen mies. Kyllä sen tietää, kun mies on aidosti kiinnostunut.
 

Yhteistyössä