Perjantaina alkoi menkat(tuli hiukan ruskeaa tuhruvuotoa), no lauantaina sitten rupesi vuotamaan niin vuolaasti,että sai vessassa ravata vähintään tunnin välein sidettä vaihtamassa :/ Mulla ei ole koskaan ennen ollu tällasta vuotoa, oli muutenkin normaalista poikkeavaa:aina (siis ihan aina!) on vuodossa tullu hyytymiä, mutta tälläkertaa ei mitään. Lauantai illalla vuoto tyssäsi kuin seinään, eikä sen jälkeen tullut mitään
Mulla ei koskaan ole mitään menkkakipuja,mutta nyt: alaselkä vihloi, alavatsaa vihloi, kipu oli välillä ihan sietämätöntä. Kummallisinta kaikessa on se,että pari päivää ennen menkkojen alkua tein raskaustestin: siihen ilmestyi 2 viivaa, mutta muutaman minuutin kuluttua testiviiva katosi
. Voiko nämä kaksi asiaa liittyä toisiinsa jotenkin? Ja juu,varaan ajan lääkäriin, mutta sitäkin saa taas odotella näin kesäaikana...
Mulla ei koskaan ole mitään menkkakipuja,mutta nyt: alaselkä vihloi, alavatsaa vihloi, kipu oli välillä ihan sietämätöntä. Kummallisinta kaikessa on se,että pari päivää ennen menkkojen alkua tein raskaustestin: siihen ilmestyi 2 viivaa, mutta muutaman minuutin kuluttua testiviiva katosi