Hieman erikoinen vuoto *ällövaroitus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Perjantaina alkoi menkat(tuli hiukan ruskeaa tuhruvuotoa), no lauantaina sitten rupesi vuotamaan niin vuolaasti,että sai vessassa ravata vähintään tunnin välein sidettä vaihtamassa :/ Mulla ei ole koskaan ennen ollu tällasta vuotoa, oli muutenkin normaalista poikkeavaa:aina (siis ihan aina!) on vuodossa tullu hyytymiä, mutta tälläkertaa ei mitään. Lauantai illalla vuoto tyssäsi kuin seinään, eikä sen jälkeen tullut mitään :o

Mulla ei koskaan ole mitään menkkakipuja,mutta nyt: alaselkä vihloi, alavatsaa vihloi, kipu oli välillä ihan sietämätöntä. Kummallisinta kaikessa on se,että pari päivää ennen menkkojen alkua tein raskaustestin: siihen ilmestyi 2 viivaa, mutta muutaman minuutin kuluttua testiviiva katosi :o . Voiko nämä kaksi asiaa liittyä toisiinsa jotenkin? Ja juu,varaan ajan lääkäriin, mutta sitäkin saa taas odotella näin kesäaikana...

Mulla oli aikoinaan, kun poikaa laitettiin aluilleen vastaavaa.
Menkat myöhässä muutaman päivän ja sitten alkoivat ihan erilaisina kuin normaalisti ajallaan tulevat. Vuoto oli vaaleampaa, ei hyytymiä ja tosi "löysää", juoksevaa, tavallaan laimeampaa. :) Ja kivut oli ihan eri luokkaa kuin normisti.
Itse pidin tuota sellaisena aikaisena keskenmenona tai siis voiko sitä vielä keskenmenoksi sanoa. Niin ja yhden tällaisen kerran tein positiivisen raskaustestin ennen menkkojen alkua, seuraavilla kerroilla en enää jaksanut vaivautua...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli aikoinaan, kun poikaa laitettiin aluilleen vastaavaa.
Menkat myöhässä muutaman päivän ja sitten alkoivat ihan erilaisina kuin normaalisti ajallaan tulevat. Vuoto oli vaaleampaa, ei hyytymiä ja tosi "löysää", juoksevaa, tavallaan laimeampaa. :) Ja kivut oli ihan eri luokkaa kuin normisti.
Itse pidin tuota sellaisena aikaisena keskenmenona tai siis voiko sitä vielä keskenmenoksi sanoa. Niin ja yhden tällaisen kerran tein positiivisen raskaustestin ennen menkkojen alkua, seuraavilla kerroilla en enää jaksanut vaivautua...

Ja lisäys vielä; mekat alkoivat ja loppuivat ihan yht'äkkiä, ei mitään pikkuvuotoja alussa ja lopussa kuten norm. vaan täyttä soittoa koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja millama:
Ootko hakenut uutta testiä, voisit kokeilla tehdä vielä toisen kotitestin.

mies tuo,kun tulee töistä kotiin(jos muistaa), muuten haen huomenna ite apteekista. Saas nähdä miten käy :whistle:
Muoks: ja tälläkertaa teen clearbluen digitaalisen testin,niin ei jää arvailun varaan :D

Yhteistyössä