Hae Anna.fi-sivustolta

Hienhaju

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä järkyttää, 07.06.2005.

1. järkyttää Vierailija

Itselläni ei ole koskaan aiemmin ollut ongelmaa hienhajun kans. En ole oikeastaan tarvinnut edes dödöjä ennen kuin nyt.
    Johtuneeko hienhaju nyt mahdollisesta kilpirauhaslääkityksestä (Tyrazol+Thyroxin) vai voiko synnytyksen jälkeen kroppa kaiken maailman hormoneineen muuttua noin paljon (synnytyksestä tosin kohta 2v aikaa)??
    Ikää itsellä 35v.
    Hyvistä hajun karkottajista myös vinkkejä, kiitos =)!

2. aut Vierailija

Tuli vaan mieleen, että yksi pahanhajuista hikeä aiheuttava tekijä on kaikenlaiset pii-valmisteet. Yleensä luontaistuotteita tyyliin TehoPii-KalkkiD, Piimaa tms.

3. s Vierailija

Mun mielestäni myös kilpirauhaslääkityksellä on osuutta. Onhan yksi oire kilpirauhasen väärästä toiminnasta hikoilu, en nyt muista, oliko vajaa- vai liikatoiminta.
    Mutta kyllä itse ainakin, vaikkakin aina olen ollut kova hikoamaan, niin kahden lapsen jälkeen olen entistä kauheampi. Mikään deodorantti ei enää ""pidä"", sandaaleissakin jalka hikoaa niin, ettei julkisella paikalla kehtaa pois ottaa, jne.

4. Hajut aisoihin Vierailija

Moi!
    Kaverni suositteli sellaista rollonii kuin Triple dry saa apteekista
    maksaa 7-8 e ja kaikilla mun tutuilla auttaa.Sitä laitetaan illalla suihkun jälkeen ja vaan joku 3-4 krt viikko. Yks mun kaveri
    on raskaana ja sano et hikoilee normaalia enemmän ja paljon...
    kehu et autto kokeile!

5. eräs Vierailija

sokerin syönti aiheuttaa hien hajua

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy