Ä
äiti minäkin
Vieras
Opintotuki nousee 15% ja mikä tärkeintä opiskelijoiden tulorajat 30% =) =) Ei demareita paljon tämä tärkeä epäkohta kiinnostanut kuin ei paljon muukaan!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:48 mamutska kirjoitti:siis aivan upeeta!! lapsilisä nousee 10 euroa!!oikeen pitää miettimällä miettiä miten noin suuren rahamäärän saa kulumaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:48 mamutska kirjoitti:siis aivan upeeta!! lapsilisä nousee 10 euroa!!oikeen pitää miettimällä miettiä miten noin suuren rahamäärän saa kulumaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:51 Florence kirjoitti:Joo, ja hoitajien palkka piti nousta 500 euroa kuussa![]()
Kyllä se oli joku tärkeä henkilö joka sitä lupaili, en muista nimeä. Sitten alkoi muuttamaan mieltään :/Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:53 äiti minäkin kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:51 Florence kirjoitti:Joo, ja hoitajien palkka piti nousta 500 euroa kuussa![]()
Minä olen sairaanhoitaja ja mistä ihmeestä jotkut repäisi tuon 500 euroa!!??? Minä en ainakaan moista edes kuullut ja sitä odottanutkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:58 Florence kirjoitti:\Kyllä se oli joku tärkeä henkilö joka sitä lupaili, en muista nimeä. Sitten alkoi muuttamaan mieltään :/Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:53 äiti minäkin kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:51 Florence kirjoitti:Joo, ja hoitajien palkka piti nousta 500 euroa kuussa![]()
Minä olen sairaanhoitaja ja mistä ihmeestä jotkut repäisi tuon 500 euroa!!??? Minä en ainakaan moista edes kuullut ja sitä odottanutkaan!
oon ihan ummikko näissä politiikka-asioissa, joten en tiedä oliks tolla porvarihallituksen kanssa mitään tekemistä :ashamed: Pitipähän vain mainita.
Aikalailla samaa mieltä. Tos laskeskeltiin että miehen siskolle jää käteen 300 enemmän vaikka hoitaa lapsia kotona. Meillä mä oon kotona ja mies käy töis. Sehän saa asumistuet, elarit, sossu auttaa, yksinhuoltaja korotukset. Toisaalta taas mulla on mies joka on aina tukena ja turvana.Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:58 Vihainen vaan kirjoitti:Minusta nyt olisi jo korkea aika alkaa tukemaan ydinperheitä!!! Tai ainakin perheitä, missä on 2 vanhempaa huolehtimassa lapsista. Aina vaan annetaan yksinhuoltajille ja muille "kellä menee huonommin kuin kellään". Mieheni kanssa tässä vitsailtu, että pitää varmaan toisen "muuttaa" eri osoitteeseen, että saadaan kaikki tuet ja vielä ylimääräistä olalle taputtelua kaupan päälle. Mutta ketä oikeasti kiinnostaa tukea pienituloista lapsiperhettä, joka vaikeuksien keskellä sitten hajoaa?? \|O
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:03 Hiipiliini kirjoitti:Kotihoidontukeen ei tietystikkään ole tulossa mitään korotuksia, vai ? Tällä rahalla en minäkään pysty olemaan kotona kun syksyyn. Eikun pienempi myös tarhaan viettään pitkää päivää ja töihin !!!