hierojalla /fytellä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos naishieroja leggareissa tai yoga pantseissa seisoo vieressä herkkupepussa, himot aivan valtavat vaikka yrittää ajatella muuta. Muilla miehillä vastaavaa? Tekisi mieli kaapata syliin:)
 
vierailija
Jos naishieroja leggareissa tai yoga pantseissa seisoo vieressä herkkupepussa, himot aivan valtavat vaikka yrittää ajatella muuta. Muilla miehillä vastaavaa? Tekisi mieli kaapata syliin:)
kerran hieroja joutui nostamaan kaluani kun laittoi lakanan boksereiden alle. lisäksi kaluni pyrki tän jälkeen kurkisteleen lisää.hieroja siis nainen nieleskeli ja oli hädissään.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minä olen hieroja, nainen, en enää ihan nuori, mutta muuten ulkonaiselta olemukseltani ok, koska pidän hyvää huolta itsestäni ja olen töissäkin huoliteltu. Työvaatteeni ovat vanhat T-paidat ja verkkarit, koska hierontaöljy tarttuu vaatteisiin, eikä lähde pesemälläkään. En laittaisi päälleni mitään provosoivaa ja ihoa myöyäilevää, koska olen kohdannut myös asiakkaista, joille tulee erektio kesken hoidon. Se on tosi kiusallista ja epämukavaa, en ota enää toista kertaa pöydälle vaikka mikä olisi.
 
vierailija
Minä olen hieroja, nainen, en enää ihan nuori, mutta muuten ulkonaiselta olemukseltani ok, koska pidän hyvää huolta itsestäni ja olen töissäkin huoliteltu. Työvaatteeni ovat vanhat T-paidat ja verkkarit, koska hierontaöljy tarttuu vaatteisiin, eikä lähde pesemälläkään. En laittaisi päälleni mitään provosoivaa ja ihoa myöyäilevää, koska olen kohdannut myös asiakkaista, joille tulee erektio kesken hoidon. Se on tosi kiusallista ja epämukavaa, en ota enää toista kertaa pöydälle vaikka mikä olisi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen itse myöskin koultettu hieroja ja hieron öljyllä.Ja hierrotavani ovat alasti,joten heidän vaateesa eivät mene öljyiseksi.Ole vuosia hieronut,kaikki ovat tyytyväisiä.
 
vierailija
Olen itse myöskin koultettu hieroja ja hieron öljyllä.Ja hierrotavani ovat alasti,joten heidän vaateesa eivät mene öljyiseksi.Ole vuosia hieronut,kaikki ovat tyytyväisiä.
Minulle on joskus tullut mies asiakas (hierontaan siis), ja siitä vaan alkanut heittämään vaatteita pois, kunnes oli alasti ja siitä vaan hoitopöydälle. Yleensä ihmiset kysyy, mitä pitää ottaa pois,. eihän niskahartiahierontaan tarvitse ottaa kuin ylävartalo paljaaksi. Kokohierontaan pikkarit tai uikkarit tai vastaavat saa jäädä päälle. Ne miehet, jotka haluavat olla alasti, saavat kuitenkin aina erektion ja se lienee heillä tarkoituskin? mutta hoitajan kannalta erittäin epämukava ja kiusallinen tilanne. Sitä sitten yrittää peitellä pyyhkeellä tai lakanalla. hoidossahan asiakas tulee aina peitellä. Yleensä näytän enemmän tai vähemmän hapanta namaa näille, ovat pysyneet poissa......:)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä