Hierojalla

  • Viestiketjun aloittaja Sami
  • Ensimmäinen viesti
Sami
Olen käynyt muutaman kerran hoitamassa kehoani urheiluhierojalla. Hieroja on kiva, nuori, tavallinen nainen. Selkää ja pakaroita hierottaessa olen saanut lievän erektion, jota hieroja ei luultavasti ole havainnut. Mitään taka-ajatuksia minulla ei ole ollut. Olo on siinä hierojan pöydällä maatessa niin rento ja tunnelma vapautunut. Sitten kun etureisiä alettiin hieroa, laitoin niin kovat defenssit päälle, kun pelkäsin erektiota, ettei hieronnasta tahdo tulla mitään: koko kroppa jännittyneena. Kysynkin onko muilla erektiota ollut vastaavassa tilanteessa. Miten tilanteesta on selvitty? Vai onko tilanne hierojan kannalta ihan normaali? Mies kun käsitykseni mukaan toimii näin. Kyse on siis ihan normaali hieronnasta, ei mistään eroottisesta sivelystä. Enkä todellakaan halua hänen kanssaan mitään sen enempää.
 
Sami
Ongelmalliseksi tilanteen tekee se, että hieroja on naispuolisen kollegani hyvä tuttu. Sain kollegaltani suositukset hänelle. Ostin heti kerralla 5 kerran kokohieronta kortin, joista 3 on käyttämättä. Nyt oikeesti pelkään, että mulla rupee keuliin oikein kunnolla. Tärisenkö turhaan? Onko hierojat tottuneet siihen, että miehillä voi keulia hieronnan aikana? En ole enää mikään kiimanen yliherkkä teinipoika, vaan normaali terve 34v mies. Mitä mieltä naiset on? Miten suhtautuisitte hierojana keulivaan mies asiakkaaseen?
 
Sami
Ongelmalliseksi tilanteen tekee se, että hieroja on naispuolisen kollegani hyvä tuttu. Sain kollegaltani suositukset hänelle. Ostin heti kerralla 5 kerran kokohieronta kortin, joista 3 on käyttämättä. Nyt oikeesti pelkään, että mulla rupee keuliin oikein kunnolla. Tärisenkö turhaan? Onko hierojat tottuneet siihen, että miehillä voi keulia hieronnan aikana? En ole enää mikään kiimanen yliherkkä teinipoika, vaan normaali terve 34v mies. Mitä mieltä naiset on? Miten suhtautuisitte hierojana keulivaan mies asiakkaaseen?
 
Nautin
Anna keulia ties vaikka akka on housut märkänä kun hieroo reisiäs.Sä maksat siitä niin pitää hyväksyä sekin että miehellä seisoo.Vai et kiimases iässä 34 heh heh..Oletpas!
 
Sami
Niin.. Hän voi kastella housunsa ja mä en tiedä siitä mitään. Ainakaan mä en näe sitä, ellei nyt ihan pesusieni satu olemaan. Mut, kun mun penis alkaa hierojan pöydällä seisoon, voi kopissa tulla kuumaa ja ahdasta.Ü. Eiköhän tuon ajan ammattilainen ymmärrä, ettei mies hallitse omaa elintään. Täytyy kai pahoitella vallattoman pikkuveljen käytöstä ja kuitata mahdollinen tilanne huumorilla. Sen ymmärrän, että kokenut naisten kaataja jopa mun asemassa olisi jopa pettynyt, ellei tossa tilanteessa keulis. Itse olen kuitenkin tällainen yhden naisen mies, enkä ole harrastanut irtoja 15 vuoteen. Ja haluan pysyä naiselleni uskollisena ja vaadin sitä myös naiseltani.
 
Sami
Niin.. Hän voi kastella housunsa ja mä en tiedä siitä mitään. Ainakaan mä en näe sitä, ellei nyt ihan pesusieni satu olemaan. Mut, kun mun penis alkaa hierojan pöydällä seisoon, voi kopissa tulla kuumaa ja ahdasta.Ü. Eiköhän tuon ajan ammattilainen ymmärrä, ettei mies hallitse omaa elintään. Täytyy kai pahoitella vallattoman pikkuveljen käytöstä ja kuitata mahdollinen tilanne huumorilla. Sen ymmärrän, että kokenut naisten kaataja jopa mun asemassa olisi jopa pettynyt, ellei tossa tilanteessa keulis. Itse olen kuitenkin tällainen yhden naisen mies, enkä ole harrastanut irtoja 15 vuoteen. Ja haluan pysyä naiselleni uskollisena ja vaadin sitä myös naiseltani.
 
aikuinen nainen
Aikuinen nainen ymmärtää kyllä tuollaisen eikä sinun kannata ottaa siitä ongelmaa. Sanot vaan jotain ""se aina innostuu jos naisen käsi koskeen noin läheltä mutta ei kiinnitetä siihen mitään huomiota niin kyllä se siitä rauhoittuu."" Ja sitten teet juuri niin - rentoudut hieronnasta ja unohdat veitikkasi.
 
hoitaja
Kuule tuo on ihan normaalia johon kaikki hoitoja antavat naiset on jo tottuneet. Älä tee hommasta ongelmaa kun hierojasikin tekee vain työn.
Noita intiimejä tilanteita tulee ja menee ja niin kuin sanoit itse päätät miten tilanne jatkuu. Kun on päättänyt olla uskollinen sitä vaan on. Unohda veitikka niin sekin unohtaa sinut.
 
Heidi
Tuo on luonteen heikkoutta! Jos sinä oikeasti haluat olla uskollinen vaimollesi ja menet normaalisti hierottavaksi, sinä kyllä pystyt hallitsemaan itsesi, jos vain haluat. Ei miehen erektio vahingossa tule. Kyllä sinun täytyy itse sitä ruokkia.
 
Ernesti
Varmasti hieroja on kokenut yhtä sun toista joten ei mitään hätää. Minä aina sanon hierojalle kun kaluni nosusee että sillä on ihan omaa elämää, joten älä välitä. Hieroja naureskelee noin mukavasti ja puristaa hieman ekstraa kun hieroo reidet etupuolella. Hän kyllä katselee tarkasti minkälaista elämää on pikkuhousuissani... Älä jännitä,vaan nauti tilanteesta.
 
Mies
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Kyllä totuus on se, että kalun seisominen ja erektio ei ole kiinni siitä mitä mies ajattelee. Sitä säätelee tahdosta riippumaton lihaksisto. Tietysti jokin aistiärsyke voi myös laukaista tilanteen.
Spontaanit erektion ovat osa jokaisen miehen elämää. Erityisen helposti erektion saa juuri esin hierojalla kun hierotaan esim pohkeita. Uskomatonta mutta olen joskus lauennut hierojalla, kun on pakaroita ja jalkoja hierottu, ja kyllä tilanne nolotti, kun pelkäsin milloin pitää kääntyä.
No pitihän sitä sitten kääntyä, jolloin hieroja näki mitä oli tapahtunut. Totesi todella hienotunteisesti, että purkauduit ja pyyhki ylimääräiset rähmät pois. Hän vain totesi, että olen ihan normaali mies, ja miehelle joskus tulee "" tämä vahinko"". Korosti vielä, että se on luonnollista eikä tarvise hävetä yhtään.
Nykyisin en pelkää enää, jos sattuu vahinko.

Sami tämä on myös mahdollista, mutta kyllä kokeneet naishierojat siihen osaavat hienotunteisesti huumorilla suhtautua.
 
Jussi
Vai luonteen heikkoutta. Joopa joo. Et sinä Heidi taida juurikaan miehiä tuntea. Miehen penis on kutakuinkin tahdosta riippumaton laitos. Erektion laukaisee alitajunta, ei miehen omat ajatukset. Toki mies voi saada ajatuksillaan aikaan erektion, mutta toisin päin se ei toimi. Erektiota ei juurikaan voi estää, jos se on tullakseen. Mikä tahansa asia, joka saa miehessä aikaan hyvänolontunteen, voi myös saada aikaan erektion.
 
Heidi
Ymmärrän, ettei mies erektiotaan hallitse. Mutta ne ajatukset mitkä johtaa erektioon, ne pitäisi aikuisen ihmisen pystyä kontrolloimaan. Kyllähän sinulla seisoo jos sä ajattelet sen hierojan nuorta vartaloa! Jos menet hierottavaksi ja unohdat hierojan sukupuolen. Olet vaan ja nautit. Keuliiko jos käyt mieshierojalla? Itse jos olisin hieroja keskeyttäisin hieronnan aivan varmasti, kunnes tilanne rauhoittuu. Riippuu tietysti miehestä!ü
 
Mies
Eiköhän sinua Heidi nyt pipo kiristä vähän liikaa. Sinulla on perusasiat miehistä melko puutteelliset. Kyllä kai jokainen voi haaveilla tai unelmoida esim hieronnan aikana mistä haluaa. Ja kuka sen sanoo, että mies juuri sitä hierojaa ajattelee.
Siitä ei kerta kaikkiaan tule mitään, jos hieroja keskeyttää aina erektion ajaksi työnsä.
Samantien voi sitten laittaa pillit pussiin.
 
hierojatar
älä ole huolissasi. ainahan miehille seisoo hierojalla/lääkärissä ym paikoissa.
useimmat hierojat tarttuva kiinni kovaan kankeesi ja runkkavat sinut orgasmiin niin loppu hieronta sujuu ilman häiritseviä ""seisokkeja"" ja jos ei sujunu niin runkkaavat lisää!
 
Mika
Jäin oikein pohtimaan ajatustasi, ja vähän tuntuu, että onko sinulla sittenkään sen seisomisen kanssa ongelmia. Kysymyksesi oki hyvä, mutta nuo lisäyksen sai minulle ajatuksen, että tilanne ei olekaan todellinen, vaan mielikuvutuksen tuotetta ?

Kyllä itselläni on ihan posiviivisia kokemuksia hierojalla ja lääkärillä käynnillä.
Joskus on esim naislääkäri suorittanut tuseerauksen, ja minulla on siitä alkanut seisokki, johon lääkäri totesi, että hienostihan sinulla kaikki toimii.
Minulle siinä on tutkimuksessa on ratkaisevaa juuri sukupuoli, koska naisilla on pienemmät sormet, niin ei tee kipeää.
Se on ihan toista kun joku mies tekee sen ronskisti.
 
Sami
Heidi, olen kanssasi samaa mieltä, ihminen pystyy itsessään tukahduttaan kaiken. Aivan kaiken. Tunteet ja fyysiset tarpeet. Jopa nälän pystyy tukahduttaan. Mutta mitä tapahtuu tukahdetun ihmisen sisällä? Patoutumia, ahdas mielisyyttä ja fyysisiä ja psyykkisiä ongelmia. Ongelmani ei ole siinä, jos tätä nyt ongelmaksi voi sanoa, että en pystyisi estämään erektiota hieronta tilanteessa. Varmasti pystyn jos keskityn siihen. Ongelman ydin on siinä, että kannattaako mun keskittyä rentouttavan hieronnan aikana erektion estämiseen. Se on meinaan aika työlästä ja silloin on rentous kaukana. Totuuden nimessä on sanottava, että kyllä mulla on tehnyt mieli nussia sitä hierojaa. Vaikka mä en halua tehdä sitä. Mä lopetin irtosuhteet 19 vuotiaana, mä en saanut niistä mitään. Uskon vakiintuneeseen parisuhteeseen, avioliittoon.
 
Orvokki
Nytpä paljastitkin oikeat karvasi, kun sanoit että olisit voinut nussia sitä hierojaa! Ei oikea asiakas ajattele tuommoisia, ei ihme että jöpöttää! Vielä ihmettelet, olet PUKKI luonteeltasi, HÄPEÄ!
 
Sami
Olen pukki luonteeltani, se on tosi. Mutta en haluaisi olla. Toisaalta olen pukki vain luonteeltani,en teoiltani. Aina kun kohtaan naisen, mielessäni riisun tämän .. Haluaisin olla vapaa seksi fantasioista. Haluaisin, että ainoa seksi objektini olisi oma rakas vaimoni. Näin se vaan ei ole. Ajattelen, että on parempi elää fantasia maailmaa, kuin tukehduttaa nämä fantasiat. Pelkään, että pysyykö suhteeni hierojaani fantasia tasolla jos hän innostuu sykkivästä kalustani. Toisaalta pelkään, toisaalta...
Sen vuoksi olen kiinnostunut siitä mitä nuori hieroja nainen ajattelee tilanteessa, jossa normaali asiakas suhteessa miehellä keulii. Mutta niinkuin tässä on tullut ilmi, se on osa hierojan työtä. Joku kysyi seisoisiko mieshierojalla. Toivottavasti ei, mahdollista se on, mutta missään tapauksessa se ei johtuisi hierojasta.
 
mies
Minusta tuntuu Sami, että sinulla on vaikeuksia oman seksuaalisen identiteettisi kanssa. Huvittuneena olen lukenut tätä puuta. Olet ilmeisesti kiltti koti-isä, joka salaa haluaisi vierasta naista? Ongelmasi ei lienee tämä hieroja, vaan naiset ylipäänsä ja oma miehuutesi. Hieronta on rentouttava hoitomuoto, johon voi kuulua seksuaalisen mielihyvän kokeminen. Mies on eläin, joka aina naisen kohdatessa 'riisuu' tämän mielessään, olipa kyse hierojasta, parturista, kaupan kassasta jne. Halusimme sitä tai emme. Tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että joka kerta pitäisi päästä panolle. Hierojan pöydällä erektiota on turha yrittää peittää, se näkyy varmasti.Ü Mukavaa pohdiskelua joka tapauksessa. Hierojat ja fysioterapeutit tekevät arvokasta työtä hyvinvointimme hyväksi. Kiitos siitä koko ammattikunnalle!
 
Seija
Siskoni on hieronta alan yrittäjä. Hän on kertonut että melkein joka viikko tulee puheluita salatuista numeroista. Miehet kyselevät erikoispalvelua. Hän kokee tämän ongelmaksi, jopa niin että on miettinyt alan vaihtoa. Alalle on pesiytynyt yrityksiä, jotka käyttävät hieronta nimeä, mutta tarkoitus on aivan toinen. Tämä tekee tilanteen kiusalliseksi usein. Esim. baarissa siskoni ei koskaan kerro tuntemattomille miehille ammattiaan.
 

Yhteistyössä