Hierojalla

  • Viestiketjun aloittaja Sami
  • Ensimmäinen viesti
Marko
Mä oon vartija, enkä koskaan kerro tuntemattomille naisille ammattiani. En ole koskaan saanut minkäänlaisia ehdotuksia. Siksi olen miettinyt alan vaihtoa. Vittu! Miksei kukaan ota multa suihin ko mä oon duunis?
 
Vakioasiakas
Tämä on mielenkiintoinen aihe. En malta olla kommentoimatta ja kertomatta omia kokemuksia.

Tuota asiaa on pidettävä hieman harmillisena, että jotkut miehet kaikkien hierojien antavan extra palveluja. Pitäisi löytyä sen verran hienotunteisuutta, ettei yleistä asioita koskemaan kaikkia naishierojia.
Mutta tämän rajan hämärtymiseen ovat myös hierojat hieman itse syyllistyneet. Sanoisinko, että markkinavoimat ovat tulleet tällekin sektorille. Eli nopeat syövät hitaat.
Tarkoitan, että saadakseen nopeasti lisää asiakkaita, osa hierojista alkoi antaa miesasiakkaille näitä extra palveluja. Tämä omalta osaltaan sekoitti rajaa.

En koe että loukkaan sillä asialla ketään, kun käydessäni upealla ammattitaitoisella naishierojalla hän antaa myös käsihoidon hieromalla sauvaani. Minusta siinä ei ole mitään väärää, eikä se asia edes kuulu muille. Se asia on meidän juttu.
Eihän mikään muukaan osa siitä palvelusta ole muiden asia.
Jos se on yhteinen sopimus, sitä on muiden ihan turha moralisoida.
 
Tina
Olisikohan tämä kilpailu keino otettu käyttöön jo rooman vallan aikana tai vielä aikaisemmin. Miehet ovat saaneet ostaa naisen ruumista tai pelkkää kosketusta jo tuhansien vuosien ajan. Nyt aika on muuttunut, myös naisilla on tähän mahdollisuus nykyaikana. On valitettavaa jos joku yksinkertainen ihminen sekoittaa normaalin lihashuoltoa tarjoavan hierojan ja intiimipalvelua tarjoavan 'nyrkki-kyllikin'. Erotiikka on ihana asia, mutta sitä ei saa pilata liialla suoraviivaisuudella ja röyhkeydellä. Annetaan ihmisten hoitaa työnsä, kunnioitetaan heidän työtänsä. Sinulle Marko, mitä vikaa vartijoissa?
 
Tina
Olisikohan tämä kilpailu keino otettu käyttöön jo rooman vallan aikana tai vielä aikaisemmin. Miehet ovat saaneet ostaa naisen ruumista tai pelkkää kosketusta jo tuhansien vuosien ajan. Nyt aika on muuttunut, myös naisilla on tähän mahdollisuus nykyaikana. On valitettavaa jos joku yksinkertainen ihminen sekoittaa normaalin lihashuoltoa tarjoavan hierojan ja intiimipalvelua tarjoavan 'nyrkki-kyllikin'. Erotiikka on ihana asia, mutta sitä ei saa pilata liialla suoraviivaisuudella ja röyhkeydellä. Annetaan ihmisten hoitaa työnsä, kunnioitetaan heidän työtänsä. Sinulle Marko, mitä vikaa vartijoissa?
 
Tarjaana
Kokeilepas Sami sellasta, että ennen hierontaa käyt tyydyttämässä itses. Sitte luulisin ettei pikkuveikka ala jöpöttää niin herkästi. Jos siis koet sen ongelmaksi.


Tai voithan pyytää, ettei hän hiero ollenkaan sun etureisiä. Pyydät vaikka sen sijaan lisää niskahierontaa. Helppoa.
 
Sami
Tarjaanalle, niinhän sitä luulis.Ü Jos mä tyydytän itseni 5-10 min. ennen hierontaa, tuo vois auttaakin. Mutta tunti on jo niin pitkä aika, että erektio voi olla jopa kovempi. Veitikka luulee, että nyt pääsee taas tekemään sitä minkä parhaiten osaa. Kieltäytyä etureisien hieronnasta? Olitko tosissasi? Voisinhan samantien kieltäytyä hieronnasta kokonaan. Pointti on se, että mä tarvitsen lihashuoltoa ja mä maksan siitä. Hieronnan aikana mä rentoudun ja koen hyvänolontunteita, eikö tämä ole hieronnan tarkoitus? Nämä tunteet saattavat johtaa erektioon ja jopa laukeamiseen. Aloitin tämän keskustelun, koska olen halunnut kuulla ihmisten mielipiteitä asiasta, olen niitä saanutkin, asiallista tukea erektiolleni, vertaistukea.,) Hallitsematonta miehuutta ei tarvitse hävetä. Kukaan nainen ei ole vielä kertonut omista kokemuksistaan.
 
mies
Olkaamme veljet ylpeitä tästä 'hallitsemattomasta miehuudesta', käyttäkäänme sitä ilolla ja harkiten. Näitä loistavia suomalaisen miehen jaloja geenejä ei kannata liikaa ympäristöön viljellä. No, vähän poikkes aiheesta.
 
Sari
Olen hymyssäsuin lukenut tätä viestiketjua. Itse hierojana kohtaan aina silloin tällöin tilanteita, joissa mies asiakkaat joutuvat tämän hallitsemattoman miehuuden uhriksi.Ü Tilanne on usein hämmentävä- lähinnä asiakkaalle. Joskus joku on pyytänyt anteeksi ja ollut tosi nolona. Toiset suhtautuvat huumorilla. Asiakaspalvelijana en näe tilannetta mitenkään ongelmana, en ole kyllä koskaan kokenut sitä erityisen kiihottavanakaan. Työ jatkuu normaalisti, noloa asiakasta yritän rohkaista ja huumorilla asiaan suhtautuvalle hymähdän. Sami ja muutkin miehet voivat aivan vapaasti hoidattaa itseään kollegoitteni luona, eikä tarvi jännittää, muuten hieronta menee hukkaan. Kokonaan eri asia on nämä erikoispalveluita haluavat. Niitäkin valitettavasti on. Bordellit ovat teitä varten!
 
corona
Nyt on kyllä pakko sanoa,että aina kun tutustun uuteen ihmiseen,mietin miltä hän näyttää alasti,millainen hän on sängyssä ja miltä hän mahtaisi näyttää allani tai päälläni. Koskee niin miehiä kuin naisiakin. ;) (Ikäraja tosin on,omia vanhempia iäkkäämmät alkaa olla liian rankka ajatus..:p ) Silti en heitä varsinaisesti halua,se on vain ajatusleikki. En harrasta irtosuhteita,ja olen vakaassa parisuhteessa. Nämä ajatukset ovat ihan hauska juttu,ja olivat olemassa jo kauan ennen seurusteluani..Eivätkä liity identiteettiin mitenkään. Emme,hyvät naiset,ole yhtään vähemmän eläimiä kuin miehetkään! :D
 
mies
Ihminen on eläin, jolla on tarve paritella. Meistä jokaisesta löytyy se luolamies tai -nainen. Nainen on ajatuksissaan varautuneempi. Kun tuntematon mies ja nainen kohtaavat, mies katsoo naista välittömästi mahdollisena parittelu kumppanina, kun taas naisen ensimmäinen ajatus on, onko tämä mies minulle vaaraksi. Näin se on meidän sisään rakennettu. Nainen vaatii muutaman sekunnin, ehkä minuutin, ennenkuin pystyy ajattelemaan, että tässä voisi olla lasteni isä, haluan tätä miestä. Tämä mekanismi on hyvä tiedostaa, kun on ihmisten kanssa tekemisissä. Seksuaalisuus kulkee aina mukanamme, jopa hierojan pöydällä. Pääsinpä aiheeseen.Ü
 
Sami
Kävin hierojalla!Koko vartalo,kesto 1,15h. Hieronta meni hyvin. Rentouduin täydellisesti. Sain kipeille lihaksille hyvää hoitoa. Ilmapiiri oli rento ja keskustelimme niitä näitä. Kerrassaan upea nuori nainen tämä hierojani! Pikkuveli oli aika kiltisti, jotain pientä liikettä välillä. En tiedä huomasiko hierojani, ei hän ainakaan reagoinut mitenkään. Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille. Olette mahtavia ihmisiä kaikki. Uskon, että tämän keskustelun ansiosta pystyin olemaan rennompi kuin aikaisemmin. Asiani ole ollut suuren suuri, mutta olen tottunut, että pienistäkin asioista on puhuttava.Tämä on ollut hyvä foorumi asian käsittelyyn. En halunnut ottaa asiaa vaimoni kanssa puheeksi, kaveritki olisivat ehkä nauraneet tyyliin nussi sitä muijaa. Koin että keskustelu ei sovi työpaikalleni opettajahuoneen kahvipöytiinkään.
 
Rouva 38
Halusin minäkin kertoa ajatukseni tänne. Miksi tuota ns. intiimitoiminta olisi sallittu vain miehille.
Minulla on upea mieshieroja, ja minusta on hieronnan päätteeksi upea saada täydellinen rentoutuminen.
Kyllä siinä on kiva fiilis kun voi unohtaa ulkopuolisen maailman, ja keskittyä omaan ihanaan nautintoon ?
Onko muilla naisilla kokemuksia vastaavasti ? Olisi niin kiva kuulla ja vaihtaa ajatuksia.
 
Lissu
Saatko hieronnan loppuhuipennuksen käsityönä, vai käyttääkö tämä mies jotain apuvälineitä? Onko kieli ja penis mukana loppuhuipentumassa? Mistä löysit tämän hierojan? Aihe kiinostaa.
 
Rouva 38
Kyllä se hieronta huipentuu ihan upeaan käsityöhön. Ei mikään ole sen upeampi kokemus, kun hierojan sormet alkavat kiertää sitä riemurasiaa lähempää ja lähempää pikkuhiljaa. Ne kiertävät kuin kissa kuumaa puuroa. Ja se pakaroiden ihanana eroottinen kosketus on kuin esileikkiä.

En ole rohjennus kysyä voisiko hän käyttää dildoa vai peräti kalua, kun tuo käsihoito tuntuu niin upealta aina.

Hän toimii pääkaupunkiseudulla.
 
Pekka
Mulla on käsitys, että mieshierojat tarjoavat naisille huomattavasti useammin näitä 'happy end'- loppuja kuin naishierojat miehille. Johtuuko tämä naishierojien korkeammasta moraalista vai naisasiakkaitten matalammasta moraalista? Vai mistä tämä johtuu? Jos tämä aihe kiinnostaa Lissua, niin voin valaista asiaa ihan livenä.:)
 
Kari64
En ota kantaa Pekan väitteeseen, mutta tuossa voi olla vinha perä. Se on rakennettu miehen ja naisen sisään. Naisen eroottinen minä tietää milloin nainen on töissä, silloin tehdään töitä. Kun nainen on vapaalla ja haluaa rentoutua, silloin erotiikka ja seksi astuu mukaan kuvioihin. Näin voi käydä naiselle juuri mieshierojan käsittelyssä. Mies voi kokea myös eroottista mielihyvää hierojalla. Sen lisäksi mies saa eroottisia kiksejä aina ja joka paikassa muuallakin. Uskon, että mieshieroja kokee miellyttävää naisasiakasta hieroessaan voimakkaita eroottisia tuntemuksia, kun taas naishieroja kokee miesasiakkaan asiakkaana ja keskittyy työhönsä. Ja kun seksiin tarvitaan kaksi ihmistä. Eli, mies on valmis seksiin aina, myös töissä jos sopiva parittelu kump. sattuu kohdalle. Nainen tarvii enemmän aikaa, eikä syty duunissa yhtä helposti
 
Jaana
Ihana tapa rentoutua!
Tuota voisin itsekin kokeilla, pitäisi vain ensin löytää sopiva hieroja. Sellainen jonka luona on hyvä olla. Tavallinen mies joka on oma itsensä. Lienee liikaa pyydetty?

Hmm! Tavallinen mies, ei esitä mitään, on oma itsensä, arvostaa itseään ja muita, hänen luonaan on hyvä olla...
..turvallinen... hmm! Kuulostaa hyvältä!
... ai, niin ja tämä mies antaa työkseen eroottista hierontaa naisille..
...taidanpa tyytyä näihin baari tuttavuuksiin.
 
Migu
Aloittaja Sami kyseli onko muilla ollut ongelmia tämän asian kanssa:

Olen tasan kerran ollut hierottavana ja sain varmaan elämäni kovimman erektion,minua hierottiin pelkästään ylävartalosta ja paikalla oli muita ihmisiä, en taatusti yrittänyt saada erektiota.
En tiedä käyttikö hieroja "kiellettyjä otteita" mutta olin täysin voimaton kun hän hieroi kylkeäni josta meni suora hermorata penikseen. Sain välittömästi kivikovan stondiksen.
Mitä mieltä olette ammattilaiset?
En ole käynyt hieronnassa sen jälkeen.
Suostuin vain tutun hieroja oppilaan harjoitushierottavaksi, tilanne oli todella nolo.
 
Jaska
Keskustelu koekee tavallisesti miesasiakkaan erektioa naishierojan käsittelyssä. Varmaan aika tavallinen juttu. En itse ole käynyt hierojalla, mutta varmaankin minullakin saattaisi tulla seisokki.

Olen joskus ajatellut mitä miespuolisen hierojan mielessä liikkuu silloin kun asikkaana on nainen. Sattuukohan usein, että hieroja saa erektion silloin kun hän hieroo sutjakkaa naisvartaloa. En pitäis sitä mahdottomana
 
Tekee joskus kipeää
Keskustelu koekee tavallisesti miesasiakkaan erektioa naishierojan käsittelyssä. Varmaan aika tavallinen juttu. En itse ole käynyt hierojalla, mutta varmaankin minullakin saattaisi tulla seisokki.

Olen joskus ajatellut mitä miespuolisen hierojan mielessä liikkuu silloin kun asikkaana on nainen. Sattuukohan usein, että hieroja saa erektion silloin kun hän hieroo sutjakkaa naisvartaloa. En pitäis sitä mahdottomana
Hei hieronta on työtä ja kaukana erotiikasta. Kunnon hieronta tuntuu ja tekee joskus hiton kipeää. Onpa todellinen masokisti joka saa kiksit siitä kun toinen irrottelee jumiutuneita lihaksia. Vaikka käsittelyssä olisi millainen kroppa tahansa niin perusjuttu lähtee työstä ja kohdistuu vain johonkin kroppaan.
 
Viimeksi muokattu:
Maria
Keskustelu koekee tavallisesti miesasiakkaan erektioa naishierojan käsittelyssä. Varmaan aika tavallinen juttu. En itse ole käynyt hierojalla, mutta varmaankin minullakin saattaisi tulla seisokki.

Olen joskus ajatellut mitä miespuolisen hierojan mielessä liikkuu silloin kun asikkaana on nainen. Sattuukohan usein, että hieroja saa erektion silloin kun hän hieroo sutjakkaa naisvartaloa. En pitäis sitä mahdottomana

kerran nokialla kylpylässä. Menin ylävartalohierontaan ja tämä noin 50 vuotias mieshieroja lörpötteli kaikkea maan ja taivaan välistä. Minä haluaisin vain olla hiljaa ja nauttia. Hieroi selkää molemmilta puolilta ja siirtyi sitte mun eteen pääpuolelle (minä edelleen valsallani) Hieroi niskoja ja olkapäitä paineli samalla alavartalollaan päätäni kohti. Kaverilla mahoton stondis mitä paineli päätäni vasten. Sitten alkoi puhumaan hempeitä juttuja naisista. Voi juma, voin sanoa että minä jäykistyin entisestä kuin huomasin midtä oli kyse. Loppui mun vastaukset sen rupattelulle, nousin ylös, pukeuduin ja poistuin paikalta. Harmi ettei ollut komia kaveri olisin voinut vaikka poistaa siltä sen jäykkyyden.

Mutta sitten on kyllä vastaavasti käynyt niin että olen itse hierojalla saanut lähes orkun sen käsittelyssä. Ei mikään ihme kaveri mutta...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä