Hierojalla

  • Viestiketjun aloittaja Sami
  • Ensimmäinen viesti
safa
kerran nokialla kylpylässä. Menin ylävartalohierontaan ja tämä noin 50 vuotias mieshieroja lörpötteli kaikkea maan ja taivaan välistä. Minä haluaisin vain olla hiljaa ja nauttia. Hieroi selkää molemmilta puolilta ja siirtyi sitte mun eteen pääpuolelle (minä edelleen valsallani) Hieroi niskoja ja olkapäitä paineli samalla alavartalollaan päätäni kohti. Kaverilla mahoton stondis mitä paineli päätäni vasten. Sitten alkoi puhumaan hempeitä juttuja naisista. Voi juma, voin sanoa että minä jäykistyin entisestä kuin huomasin midtä oli kyse. Loppui mun vastaukset sen rupattelulle, nousin ylös, pukeuduin ja poistuin paikalta. Harmi ettei ollut komia kaveri olisin voinut vaikka poistaa siltä sen jäykkyyden.

Mutta sitten on kyllä vastaavasti käynyt niin että olen itse hierojalla saanut lähes orkun sen käsittelyssä. Ei mikään ihme kaveri mutta...

sinä ne naiset näkee ensi suutttauu ja sit katuu kun ei ollut tarpeeks mieleinen. suutuu kun stondaa mutta ois kuitenki hoitanu jäykkyydenpoiston...ihmeeellistä
 
Viimeksi muokattu:
nössö
Ai täälläkin on ketju hieronnasta! Osuin joku aika sitten Suomi24-sivustolle samoissa merkeissä ja kerroin kokemukseni:
Olen lähes 4-kymppinen naimisissa oleva nainen. Olen käynyt samanikäisellä mieshierojalla säännöllisen epäsäännöllisesti n. 7 vuoden ajan. Aluksi pidin liivit ja pikkuhousut päällä koska ujostelin. Pikkuhiljaa jäi liivit pois koska ne on tiellä ja jossain vaiheessa myös housut. Pyyhettä peittona on käytetty myös vaikkei se selällään maatessa juurikaan peitä pimppiä. Vuosien mittaan tulee juteltua kaikenlaista ja toinen alkaa tuntua hyvältä ystävältä. Pari vuotta sitten hänen hieroessaan reisiäni aloin kiihottua ja sitä oli vaikea hillitä koska oli ovulaation aika jolloin olen hyvin herkällä. Tarrasin lopulta hierontapöydän laitoihin ja hän huolestui luullen että voin huonosti. Tartuin hänen käteensä ja vein sen jalkojeni väliin. Hän ällistyi niin ettei hetkeen tehnyt mitään mutta sitten alkoi estellä, yritti vetää kättään pois mutta pyysin - niin, taisin ihan ruikuttaa että vähän sormeilisi koska mulla halu ja kiihko oli kova. Ja hän teki sen, en tarvinnut kuin hetken kun sain orkun. Sen jälkeen pyytelin anteeksi mutta hän oli ehtinyt koota itsensä ja sanoi että se oli ilo hänellekin ja sitten jo nauroimme. Olen sen jälkeen käyntieni alussa heti kertonut olenko "sillä tuulella" vai en että hän tietää varautua. Selkäni kunto on pääasiallinen syy käydä siellä ja toisinaan hän keskittyy pelkästään siihen eli en siis aina tilaa aikaa kokovartalohierontaan.
Hän tyydyttää minut sormillaan kun sitä toivon eikä ole koskaan yrittänyt mitään muuta. Hänellä on päällään sellainen työasu etten näe tapahtuuko hänen housuissaan mitään enkä ole kokeillut koskeakaan. Hyvänolon rento olo jälkeenpäin on mahtava; parempi kuin pelkän hieronnan jälkeen. Utelin kerran onko muita yhtä kiimaisia asiakkaita kuin minä muttei hän tietystikään kerro muista asiakkaistaan. Ellei ois niin kallista niin kävisin varmaan useammin kuin ois tarvis eli onko se tarvis vain saada orgasmi vieraan miehen aiheuttamana - siinäpä se...
 
Sami.R
Eilen kun olin hieronnassa,niin alko seistä kun nais hieroja hieroi mun pakaroita. Oli vaikee olla ku kulli oli ihan kaksinkerroin, hieroja kysyikin et onko mulla huono asento kun koitin saada kalua paremmin hiukan liikkumalla, mut ei se mennyt. Sitten oli pakko ottaa käsi avuksi kun hieroja otti lisää voidetta. En tiedä huomasko tää nainen sitä. Oli kalsarit aika pullollaan kun nousin pöydältä. Voi olla että sitten hän ainakin näki sen.
 
BK
Menin pari viikkoa sitten sattumalta erääseen baariin ja naispuolinen baarimikko laski minulle niin hyviä olutlasillisia, että aloin saada stondista. En tiedä huomasiko hän baarin hämärässä mutta jotten häiritse hänen työtään käännyin häneen selin ja kolme naista yritti iskeä minua, tuloksetta.

Seuraavan kerran, pari päivää tuosta suoritin kahdesti yhdynnän ennenkuin menin samaiseen baariin ja vaikka siellä sattui olemaan sama naispuolinen baarimikko sain nyt juotua oluset ilman sivuvaikutuksia.

Keksin tuosta aloittajasamille oivan ohjeen. Eukkosi römpsä voi olla ihan käytössäsi ennenkuin menet hierojalle, vetäse sitä pari kertaa ja kuiskuta himon hetkellä sen korvaan että saat erektioita hierojalla niin selviää elämässäsi kristallinkirkkaita asioita saman tien.
 
huh
Eilen kun olin hieronnassa,niin alko seistä kun nais hieroja hieroi mun pakaroita. Oli vaikee olla ku kulli oli ihan kaksinkerroin, hieroja kysyikin et onko mulla huono asento kun koitin saada kalua paremmin hiukan liikkumalla, mut ei se mennyt. Sitten oli pakko ottaa käsi avuksi kun hieroja otti lisää voidetta. En tiedä huomasko tää nainen sitä. Oli kalsarit aika pullollaan kun nousin pöydältä. Voi olla että sitten hän ainakin näki sen.

tämä viesti pongattu myös beibipalstalla
 
Viimeksi muokattu:
Sami.R
Eilen kun olin hieronnassa,niin alko seistä kun nais hieroja hieroi mun pakaroita. Oli vaikee olla ku kulli oli ihan kaksinkerroin, hieroja kysyikin et onko mulla huono asento kun koitin saada kalua paremmin hiukan liikkumalla, mut ei se mennyt. Sitten oli pakko ottaa käsi avuksi kun hieroja otti lisää voidetta. En tiedä huomasko tää nainen sitä. Oli kalsarit aika pullollaan kun nousin pöydältä. Voi olla että sitten hän ainakin näki sen.

Ja miten käy tänään?
 
Viimeksi muokattu:
nössö
Hahah, tiedäthän kuitenkin että jaettu ilo on AINA kaksinkertainen ilo. ;)


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Työn alla oma pelisivu, risut ja ruusut otetaan vs.
No comment to the above mutta kaivoin tämän ketjun esille kun muistin miten kehuin omaa hierojaani täällä! Eli jos nainen löytää hierojan joka sekä hieroo ihan oikeasti kipeitä paikkoja että tarpeen vaatiessa (siis naisen vaatiessa) myös antaa "helpotusta" tarpeeseen niin se taitaa olla aika harvinaista.
Olen suositellut omaa hierojaani muutamalle tutulle joilla on myös ollut selkävaivoja, siis miehille että naisiille. Eräs naistuttu alkoi kehua hierojan taitoja ja sitten paljastui että tämä oli täyttänyt myös hänen halukkaat toiveensa. Olin asiaankuuluvasti "hämmästynyt" mutten tuomitseva vaan sanoin että olen aina uskonutkin hänen tiedostavan jokaisen asiakkaansa tarpeet tarkalleen!
Jos käyn hänen luonaan ovulaation aikoihin niin saatte olla varmat että vedän hänen kätensä jalkoväliini! Ja hän on aina ihan rauhallinen ja tyyni eli en tiedä onko mies robotti vai eunukki vai homo...? Mutta osaa tyydyttää naisen sormillaan.
Mieheni ei varmaan haluaisi minun käyvän siellä jos tietäisi, mutta hieroja pitää selkäni kunnossa. Ja selän pitää olla kunnossa kun rakastelee, sen tietää kaikki.
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelijanainen
Alkuperäinen kirjoittaja nössö;11581477:
No comment to the above mutta kaivoin tämän ketjun esille kun muistin miten kehuin omaa hierojaani täällä! Eli jos nainen löytää hierojan joka sekä hieroo ihan oikeasti kipeitä paikkoja että tarpeen vaatiessa (siis naisen vaatiessa) myös antaa "helpotusta" tarpeeseen niin se taitaa olla aika harvinaista.
Olen suositellut omaa hierojaani muutamalle tutulle joilla on myös ollut selkävaivoja, siis miehille että naisiille. Eräs naistuttu alkoi kehua hierojan taitoja ja sitten paljastui että tämä oli täyttänyt myös hänen halukkaat toiveensa. Olin asiaankuuluvasti "hämmästynyt" mutten tuomitseva vaan sanoin että olen aina uskonutkin hänen tiedostavan jokaisen asiakkaansa tarpeet tarkalleen!
Jos käyn hänen luonaan ovulaation aikoihin niin saatte olla varmat että vedän hänen kätensä jalkoväliini! Ja hän on aina ihan rauhallinen ja tyyni eli en tiedä onko mies robotti vai eunukki vai homo...? Mutta osaa tyydyttää naisen sormillaan.
Mieheni ei varmaan haluaisi minun käyvän siellä jos tietäisi, mutta hieroja pitää selkäni kunnossa. Ja selän pitää olla kunnossa kun rakastelee, sen tietää kaikki.
Olen joskus kuullut huhuja että tuollaista tapahtuu oikeasti. Alkoi ihan kuumottaa.
Itse olen käynyt vain muutaman kerran hieronnassa ja ne on olleet naisia.
Oma mies kun hieroo niin mitä tahansa voi seurata mutta sehän onkin luonnollista - ja ihanaa.
 
vanhahko akka
Olen joskus kuullut huhuja että tuollaista tapahtuu oikeasti. Alkoi ihan kuumottaa.
Itse olen käynyt vain muutaman kerran hieronnassa ja ne on olleet naisia.
Oma mies kun hieroo niin mitä tahansa voi seurata mutta sehän onkin luonnollista - ja ihanaa.
Tuota tuota! Muutama vuosi sitten kun niskani alkoi oireilemaan niin menin hierojalle. Mies sellaisella. Totuin hänellä käymään monesti. Kun hän minua hieroi käyttäytyi moitteettomasti.Puhuttiij ja puhuttiin, tutustuttiin ja rakastuttiin, mutta se on sitten jo oma juttunsa. Ajatuksissahan saa tehdä mitä vain ja siitä se alkoikin. Soiti minulle eräänä iltana...
 
Viimeksi muokattu:
kepa
Itse käyn hierotamassa jalkani kerran kuussa, joka kerta kaluni kovana vatsani alla. Hieroja n.35v nainen. Selälle kääntyessäni varmasti näkee sen mutta ei mitään sano. Usein hipaisee ohimennen. Hieronnan jälkeen kalsarit kiimalimassa.
 
tuutituu
No comment to the above mutta kaivoin tämän ketjun esille kun muistin miten kehuin omaa hierojaani täällä! Eli jos nainen löytää hierojan joka sekä hieroo ihan oikeasti kipeitä paikkoja että tarpeen vaatiessa (siis naisen vaatiessa) myös antaa "helpotusta" tarpeeseen niin se taitaa olla aika harvinaista.
Olen suositellut omaa hierojaani muutamalle tutulle joilla on myös ollut selkävaivoja, siis miehille että naisiille. Eräs naistuttu alkoi kehua hierojan taitoja ja sitten paljastui että tämä oli täyttänyt myös hänen halukkaat toiveensa. Olin asiaankuuluvasti "hämmästynyt" mutten tuomitseva vaan sanoin että olen aina uskonutkin hänen tiedostavan jokaisen asiakkaansa tarpeet tarkalleen!
Jos käyn hänen luonaan ovulaation aikoihin niin saatte olla varmat että vedän hänen kätensä jalkoväliini! Ja hän on aina ihan rauhallinen ja tyyni eli en tiedä onko mies robotti vai eunukki vai homo...? Mutta osaa tyydyttää naisen sormillaan.
Mieheni ei varmaan haluaisi minun käyvän siellä jos tietäisi, mutta hieroja pitää selkäni kunnossa. Ja selän pitää olla kunnossa kun rakastelee, sen tietää kaikki.
missäs päin muata tämä hieroja on?
 
Viimeksi muokattu:
HergäGull
Käyn eräässä urheiluhierontaopistossa hierottamassa. Tämä ei ole tullut esiin ko. paikassa mutta olen bi-mies ja huomannut ettei kovin "latautuneessa" tilassa kannata hierojalle mennä... Jos tuntuu että on kovin herkkänä niin vaarana on että erektio yllättää tai ainakin alkaa orastaa. Olen esim. alakroppaa hierottaessa (etu- ja takareidet, pohkeet, jalkaterät) joskus mahallani makuulla mieshierojalla ollessani sanonut ettei kiirettä niitä etureisiä ottaa, kun on tuntunut että nyt on vaarana keulia... Tosin etureidet olivat sen verran jumissa että niitä oli hiukan kivuliaskin availla hieroen, joten pelkoa erektiosta ei ollutkaan. Tilanne ei tosiaan liity mihinkään pervoiluun tai paljastelunhaluun, vaan kosketus herkillä alueilla saattaa aiheuttaa tahdosta riippumattomia reaktioita. Joita toki koitan välttää, olisi noloa nousta pöydältä penis jäykkänä tai jos stondis olisi käväissyt hieronnan aikana. En tiedä kummalle nolompaa, minulle vai hierojalle, tai olisiko nolompaa jos hieroja olisikin tyttö. Noita vaaranpaikkoja kropassa ovat minulla pakarat, reidet (etu ja sisä etenkin) sekä jalkapohjat
 
Vaimon ystävä
Vai luonteen heikkoutta. Joopa joo. Et sinä Heidi taida juurikaan miehiä tuntea. Miehen penis on kutakuinkin tahdosta riippumaton laitos. Erektion laukaisee alitajunta, ei miehen omat ajatukset. Toki mies voi saada ajatuksillaan aikaan erektion, mutta toisin päin se ei toimi. Erektiota ei juurikaan voi estää, jos se on tullakseen. Mikä tahansa asia, joka saa miehessä aikaan hyvänolontunteen, voi myös saada aikaan erektion.
 
Viimeksi muokattu:
Hieroja.kuningas48
Ns hiljjainen orgasmi on paras. Mieshierojana, ja pitkään alalla toimineena hienovaraisuus on tärkeintä. Ammattilaisena kyllä tietää kuka mitäkin haluaa. Se on pienistä eleistä, sanoista ja äänistä kiinni. Hierojana tietää että kun nainen haluaa orgasmia joskus jopa tahtomattaan.Eli kehon kieli kertoo siitä. Asia hoituu liikeratoja muuttamalla, kosketusta keventämällä, ja etenkin lämmintä hierontaöljyä käyttämällä. Koko pointti on aistikkuudessa. Ja asiakkaalle ei saa tulla tunnetta että hän käyttää hierojaa hyväksi tai päinvastoin. Ikinä ei saa sormettaa tai koskea intiimipaikkoihin.Taitava mieshieroja saa naiselle orgasmin ilman että ns hyvää etiikkaa rikotaan. Osa naisista saa orgasmin kun hieroo polven sisäreunaa ja siitä hiukan ylöspäin.Siinä on naisen herkin osa jos ei oteta lukuun intiimipaikkoja. Olen seksuaalisesti aktiivinen, mutta en hieronta-asiakkaita pane, tai esittele heille varustustani. Jo siinä vaiheessa kun kättelee asiakasta tietää mitä tämä haluaa, ja mitä ei. Minä en eroottista hierontaa erikseen tilattuna tee, mutta artisti111,at,luukku.com sellaista asiakkaan mukaan tekee.
 

Yhteistyössä