hih, hyvin menee mun leipominen taas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
:headwall:
Päätin tehdä mokkapaloja, ostin jo aamulla kaupasta margariinia, muut aineethan mulla oli jo kaapissa.. ( :laugh: :ashamed: )

Mittasin sokerin kippoon, dääm, sokeria himpun verran liian vähän, no..ei se mitään haittaa :whistle:
Munia oli tarpeeks, rikoin ne siihen sokerin päälle, mittasin toiseen kippoon jauhot, vaniliinisokerin ja..kääk, ei leivinjauhetta :o

Soitan yläkertaan, ja onneks sieltä löytyi apu, no, tietysti piti jäädä kahveelle ja juoruumaan.. palaan kotiin jatkamaan leipomista..

Taikina valmiiksi ja uuniin..

Tiskaanpa samalla astiat, katsoppas, pannuun jäänyt kahvia, vaikka yleensä aina huuhtelen sen heti, kaadanpa sen lopun pois ja pesen..ja liian myöhään muistan jättäneeni sen siihen sitä kuorrutusta varten :headwall:

No, pitää keittää lisää..

Kuorrutusta varten alan ottaa aineita esiin, niin voi vee, tomusokeria onkin vain tippa, vaikka olin 100% et kaapissa oli täysinäinen paketti..

Likka saa syötyään lähtee kauppaan :laugh:

Mitäköhän mä vielä mokaan?
onneks pohjan muistin ottaa uunista ennen ku se paloi, joten ei tässä kai enää mitään pahempaa pääse sattumaan..kai :D

Se meni jotakuinkin samalla reseptillä kun mulla :D mää laitoin pojan hakee pullataikinaan hiivaa ja annoin 1e mukaan kauppaan, poika tuli takas intoa hihkuen "sain 3e takas" mä kysyin et miten sait 3e takas kun annoin 1e mukaan? No kävi ilmi että sai kolme kolikkoa takas :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Se meni jotakuinkin samalla reseptillä kun mulla :D mää laitoin pojan hakee pullataikinaan hiivaa ja annoin 1e mukaan kauppaan, poika tuli takas intoa hihkuen "sain 3e takas" mä kysyin et miten sait 3e takas kun annoin 1e mukaan? No kävi ilmi että sai kolme kolikkoa takas :whistle:

:D

Yhteistyössä