Hih,mies yllätti mut kaupassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Lähdettiin aamulla aikasin ruokakauppaan (joo, mun mittapuulla aikasin ) Ja mies sitten autossa höpisee, että nyt tekis mieli ostaa jotain elektroniikkaa. Mie heitin siihen, että no jos haluut , ni kuivausrumpu olis kova sana.

No, käydään ruokakaupassa ensin. Ja sitten..... Mies kurvaa ensin terraan--> siellä ilmoittaa mulle, että mee kattoon löytyykl sopivaa kuivuria :o No, ei löytynny sieltä. Mie jo aattelinm tässä kohtaa, että no niin se siitä.
Mutta ei! Mies ehdottaa kahvipaussia... Siksi että gigantti aukeaa vasta klo 10. meillä oli siis puolituntia aikaa...

Kahvin jälkeen giganttiin huristaen mars. Ja sieltä se löytyi :heart: :heart: Mun (meidän ) uusi kuivausrumpu. Tuo oli esittely kappale , ja saatiin siitä hiukan halvennustakin :saint:

Mies soitti veljensä apuun , kun meitin autoon ei kuivuri mahtunnu, ja he toivat melkein samaa kyytiä kuivurin kotiin :D
Ei kerinny myyjä edes lupaamaansa kuplamuoviin sitä kääriä, kun pojat hakivat jo kuivurin.

Niin ja mä ajoin ekan kerran ukon Alfalla tänään B) B) ( tää tais olla tää viimenen sisäpiirin vitsi ... Pinkille )

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mä kyllä miettisin tuossa kohtaa että mitä se mies on kohta vailla :D

Jep, niin mäkin.. No, se oli vailla uutta dvd-soitinta :laugh: :laugh: Ja sen se ostikin myös :laugh:

Hää oli säästänny jemmaan ton kuivurin rahan :heart:

Yhteistyössä