hihii :) mies ihmettelee mikä muhun on iskenyt, kun järjestän sille salaa synttäreitä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Nytkin piti ajaa se pois kotoa, että saan rauhassa tehdä voileipäkakun huomiseksi :)
yleensä en tykkää yhtään sen iltamenoista näin viikonloppuna, niin nyt herra katsoi huulipyöreänä, kun sanoin, että vois käydä poikien kanssa parilla :D

Oikeasti täyttää keskiviikkona, joten sitäkin suurempi yllätys on, kun huomenna miehen kauppareissun aikaan onkin ilmestynyt tänne kavereita ja hyvää syötävää ja lapset viety hoitoon, ja saunakin on lämpiämässä :)

itse lahja on mulla vielä ihan täysin avoin, ostan sen keskiviikoksi kun mies täyttää.
Mutta noihin pippaloihin, olen vain järjsetänyt täytekakun, voileipäkakun, sipsiä yms. biletys syömistä ;) saunan ja kavereita :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
itse lahja on mulla vielä ihan täysin avoin, ostan sen keskiviikoksi kun mies täyttää.
Mutta noihin pippaloihin, olen vain järjsetänyt täytekakun, voileipäkakun, sipsiä yms. biletys syömistä ;) saunan ja kavereita :)

Ihana ylläri! Mun mies täyttää vuoden päästä 30v. ja jotain samantyylistä itsekin olen suunnitellut. Hauskaa iltaa teille! :)

Yhteistyössä