*hihittelyä* siis turhaakin turhempi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miirikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miirikki

Aktiivinen jäsen
19.05.2009
1 963
0
36
Helsinki
Kattelin koneella olevia kuvia äsken (joo laitettiiin joulukortit lapsen kuvalla...) ja siellä oli tallentuneena se kuva jonkun palstalaisen "rämemajavasta" jossa oltiin huolestuneena peräpukamista (ylitti uutiskynnyksen ja pääsi iltapäivälehtiin!!) Hiukanko säikähdin ennenkun tajusin mihin se kuva liittyi!!! :laugh: :laugh: Ois ehkä parempi poistaa se...

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku muukin on tallentanut sen :D.
Mä en enää linkitä sitä tänne. Viimeksi kun koitin kevennykseksi sen laittaa, rapsahti samantienn banni! :snotty:

Voi höh, oisin muuten voinukki sen laittaa *miettii kauankos se banni kestääkään?*

Modet sen määrittelee. Älä laita. Jollei sinulla ole muuten halua olla kirjoittelematta palstalle muutamaan päivään :D.

Itse sain siitä muistaakseni 5 päivää :D.

Joku muukin on tallentanut sen :D.
Mä en enää linkitä sitä tänne. Viimeksi kun koitin kevennykseksi sen laittaa, rapsahti samantienn banni! :snotty:

Voi höh, oisin muuten voinukki sen laittaa *miettii kauankos se banni kestääkään?*

Modet sen määrittelee. Älä laita. Jollei sinulla ole muuten halua olla kirjoittelematta palstalle muutamaan päivään :D.

Itse sain siitä muistaakseni 5 päivää :D.

Vaan?? Mä aattelin et olis ainaki pari viikkoa!! Mut voi kai sitä kirjotella harmaana?

Alkuperäinen kirjoittaja No:
kertokaa nyt miksi iltapäivälehtiin pääsi?

Koska joku mamma halusi jakaa peräpukamansa koko nettiyhteisön kanssa ja kuvasi yyberkarvaisen tuheronsa, josta roikkui bonuksena persiistä pukamat ja linkitti sitten kuvan jostain syystä avlle, josta se kopsattiin tänne.

Alkuperäinen kirjoittaja tjaah:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mieti jos se oiski vahingossa joutunu joulukortti-tilaukseen lapsosten kuvan sijasta :xmas:

Tuoksuvaa joulua! :snotty:

:$

Tortun tuoksuista...

:D

"Tunnelmallista joulunaikaa!"

(ja kuvassa muijan karvainen alapää, josta pukamat änkeää ulos...)

Yhteistyössä