Hae Anna.fi-sivustolta

Hiiriä ja hevosia

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Longlang, 13.03.2019.

1. Longlang Vierailija

Unessa olin tutussa talossa, jossa joku avasi kylpyhuoneen peilikaapin. Siellä oli paljon pieniä eläviä hiiriä. Minulla oli hanskat kädessä ja kahmin hiiriä kädet täyteen. Etsin kuumeisesti pussia, johon laittaa hiiret. En kuitenkaan löytänyt, ja kun hiiret yritti päästä karkuun käsistäni lopulta avasin kädet ja ajattelin, että menkää sitten - ihan sama minulle ja päästin hiiret menemään.

Seuraavassa hetkessä olin ajamassa autoa. Olin kääntymässä sivutieltä isommalle tielle. Juuri kun olin menossa, laitoin jarrun pohjaan ja ajoin autoa vähän syrjään. Vasemmalta, tuli hirveän iso lauma hevosia, ratsastajat selässään. Olisin jäänyt lauman alle jos olisin kääntynyt tielle. Siitä autosta katselin kun joukkio meni ohitseni.

En osaa liittää tätä unta oikein mihinkään.

2. vierailija Vierailija

Tuttu talo voi viitata johonkin tuttuun elämäntilanteeseen, jonka olet kokenut aiemmin ja joka nyt heijastuu nykyelämäsi kokemukseesi. Kylpyhuoneessa ihmiset pesevät kätensä, tyhjentävät paineensa, puhdistautuvat jne. Hiiret ovat nakertajia, sellaisia piipertäjiä. Pieniä asioita, joita pussitat vaikka niistä pitäisi puhdistautua? Vai takerrutko jossain ns lillukanvarsiin. Tie ja autolla ajaminen on elämänhallintaa. Hevoset edustavat sellaista raakaa voimaa, joskus seksuaalisuutta mutta yleensä eläimillä on se merkitys unissa, miten unennäkijä ne kokee itse. Esim hevosihminen kokee hevoset eri tavalla kuin se, joka pelkää niitä. Eli tulee mieleen joku hallitsematon joukko tai spontaani tilanne, jonka tavallaan pelkäät ehkä laittavan jarrut pohjaan jos siirryt sinne valtaväylälle? Liittyisikö uraasi tai työelämääsi tai johonkin jonka pelko jarruttaa elämässä etenemistä. Muista että unet kertovat peloistasi eivät ennusta mitään. Peloista pääsee kun työstää niitä.

3. Vierailija 2 Vierailija

Miten elämässäsi yleensä, uskallatko ottaa puheeksi sinua häiritsevät asiat vai siedätkö niitä siksi että muuten pelkäät menettäväsi jotain?

Vasemmalta tuleva hevoslauma jatkaa samaa teemaa......miten osaat pitää itsesi puolta? Saatko äänesi kuuluviin? Vai tuntuuko sinusta siltä, että jäät aina muiden mielipiteiden jalkoihin?

Unesi kertoisi, että olisi aika alkaa vahvistaa omaa voimaasi, saada sitä omaa ääntä kuuluviin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri