T
tynnyrissäkasvanut
Vieras
Seksin päätteeksi alapäähän sattui ja kirveli ja ei helpottanut vaikka kävin kunnolla pesulla. Seuraavana päivänä mies valitteli, kun häneenkin sattuu vähän. No siinä pari päivää katseltiin, että jos menee ihan normaalisti ohi (ennenkin ollut näin, tai ainakin miestä sattunut ja lähtenyt sitte pois ihan noin vaan) harrastettiin seksiä uudestaan ja varsinkin miehellä oireet paheni. Esinahassa haavaumia aivan kuin paperiviiltoja ja kuiva oli, nahkaa ei kuulemma voinut taaksepäin vetää, koska sattui niin paljon ja virtsaaminen kirveli. Itsellä kauhea kutina ja haavaumia ilmeisesti myös, koska kun vessan käynnin yhteydessä pyyhki niin jäi pieniä veritippoja (ei tullut sisältä)
Käytiin sitten apteekista hakemassa sitä voidetta hiivaan ja käytetty sitä nyt pari päivää jo molemmilla on oireet jo helpottamassa, mutta tiedä sitten johtuuko siitä voiteesta vai siitä ettei olla seksiä harrastettu.
Ainiin ja minulla tämä kutina alkaa aina iltaisin, kun on nukkumaan menossa.
Että voisiko olla, että minun ph-tasapainoni on emättimessä väärä ja tämän takia myös tuollaisia vaivoja, ettei olisikaan hiivaa?
Tosin molemmilla oli kaksi antibioottikuuria peräkkäin kun ensimmäinen antibioottikuuri ei tehonnut. (minulla virtsatietulehdus ja miehellä angiina)
Käytiin sitten apteekista hakemassa sitä voidetta hiivaan ja käytetty sitä nyt pari päivää jo molemmilla on oireet jo helpottamassa, mutta tiedä sitten johtuuko siitä voiteesta vai siitä ettei olla seksiä harrastettu.
Ainiin ja minulla tämä kutina alkaa aina iltaisin, kun on nukkumaan menossa.
Että voisiko olla, että minun ph-tasapainoni on emättimessä väärä ja tämän takia myös tuollaisia vaivoja, ettei olisikaan hiivaa?
Tosin molemmilla oli kaksi antibioottikuuria peräkkäin kun ensimmäinen antibioottikuuri ei tehonnut. (minulla virtsatietulehdus ja miehellä angiina)