Hiivatulehduksesta tietävät, apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimitus

Vieras
Lääkäri sanoi nopean alapäähän katsomisen jälkeen että mulla on hiivatulehdus ( ei siis ottanut mitään näytteitä ) ja snaoi että hae canesten puikko+voidepkt apteekista.
Olen raskaana joten en tablettikuuria saanut jolla hiiva aina ennen lähtenyt.
Laitoin 4 iltaa sitten sen puikon emättimeen nukkumaanmennessä ja voidetta olen laittanut siitä lähtien muutaman kerran päivässä. Luulen ettei hiiva ole mennyt ohi koska kutina on häpyhuulissa vieläkin ja alapäästä tulee välillä aivan käsittämätöntä vaalenapunaista vähän niinkuin paperisilppua mutta kun kosken siihen niin on pehmeää, epäilen et hiivaa.
Päivystykseen soitin eilen, sinne ei oteta tuon vaalenapunaisen mönjän takia vaan jos tulee kunnolla verta. Nyt viikkoja 12+3.
Mulla on ollut välillä inhottavia alavatsa ja alaselkäkipuja, mietin liittyykö tuohon tulehdukseen mutta toisaalta mulla on niitä ollut raskauden alusta lähtien vaihtelevasti.
Mietin vaan et kun lääkäri ei ottanut testejä vaan tokaisi et tod.näk. hiiva, hae canestenia et mitä jos onkin jotain vakavampaa kuin hiiva..
Mitä ihmettä tuo vaalpun. paperisilpun näköinen voi olla?! ja miksi sitä lentää alapäästä? puikon laitosta on kuitenkin jo se 4 pvää aikaa.. auttakaa jos joku tietää :(

Koita niitä maitohappobakteeri kapseleita mitä myydään apteekissa. Ja ehdottomasti syö maitohappoja myös suun kautta jos sulle raskaus aiheuttaa hiivaa. Mulla loppu hiivat, kun aloitin noiden kapselaiden syönnin ja olen syönyt niitä vuosia ilman, että hiiva on tullut takaisin.

[QUOTE="Satu";30451511]Ot. Mulla ei auttanu maitohappobakteerit lainkaan hiivaan, ja söin niitä vuosikausia (Gefilus- merkkisiä.) Minkä nimisiä sä Puuhippa käytät? :)[/QUOTE]

Gefilusta minäkin, mulla on toiminut ja en uskalla koskaan niitä lopettaa. On niillä jotain vaikutusta, kun lapsella annan niitä kanssa ja on saanut niistä osansa jo kohdussa, kipeenä ei olla kummosesti oltu.

Ja mää käytän sitä ellen Maitohappobakteerivoidetta, apteekista, kerta viikkoon herneen kokoinen nokare. Loppui kutina ja valkovuodot.

Ap, hyvä et sulla on se ultra... Ja mene sen jälkee lääkärille. Ei tuo nyt kivalle kuulosta

Yhteistyössä