Hae Anna.fi-sivustolta

hikoilusta

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä ilman myrkkyjä, 07.03.2006.

1. ilman myrkkyjä Vierailija

Hikoilu on ongelma:
    Tavalliset deodorantit saavat lähes kaikki kainaloni melkein verille eivätkä auta mitään.
    Apteekin tuotteet ovat olleet liian kivuliaita käyttää, eivätkä nekään auttaneet mielestäni riittävästi. Leikkaus on vaihtoehto mutten siihen mielelläni ryhtyisi.
    jotenka siis löytyisikö luonnonmukaista vaihtoehtoa liialliseen hikoiluun ja mielellään vielä toimivaa sellaista.

Onko esimerkiksi kokemuksia mineraalikivideodoranteista tai muista luonnon omista tuotteista?

2. hmm Vierailija

mineraalikivideodoranteista on tietoa. Kokeilin sitä ja se poisti hienhajun, mutta ei hien virtaamista. Kainalot eivät siis haisseet enää, mutta vuosivat vuolaina, kuten ennenkin. Vaatteet olivat aina märkinä kainaloiden kohdalta ja usein litimärkiä ihan vyötärölle asti. Lääkärin mielestä vain kosmeettinen haitta, minun mielestäni voimakkaasti psyykkistä oirehtimista ja huonommuudentunnetta aiheuttava. Ihmissuhteitakin moinen haittasi ja pakotti minut erakoksi. Ihmisten ilmoille ei voinut mennä haisemaan.

Minulle avun antoi 30 % alumiinikloridiliuos, apteekin valmistama. Sitä laitetaan kerran viikossa ehdottoman puhtaisiin, kuiviin ja terveisiin kainaloihin ja hikoilu on viikon poissa. Karvojen ajon jälkeen ei saa laittaa moneen päivään.

Minulla ei kirvellyt, kun noudatin noita ohjeita tarkasti. Onko tuo mytkkyä, vaiko ei, en tiedä. Ongelma oli minulla niin paha, että olisi laittanut kainaloihini vaikka mitä tahansa, että olisin saanut hikoilun loppumaan. Ihan mitä tahansa ja millaista kipua tahansa olisin kärsinyt, koska olin niin vaikeassa tilanteessa.

3. katsika Vierailija

Farnesolia ja sopivia yrttiuutteita sisältävä seos tuntuu tehokkaalta. Mitään 24 tunnin vaikutusta ei kannata odottaa:) Hormonaalisiin hikoiluihin kannattaa kokeilla tähkäkimikkiä ja Maca-jauhetta.

4. Olli Lind Vierailija

Minä käytän Tahitian noni skin suplementia deodoranttina, kosteusvoiteena, aftershavina, haavavoiteena ja ties missä tarkoituksissa. Peräpukamatkin hoituvat voiteella nopeasti.

Ja luonnonmukainen kuin mikä.

Olli

5. Rory Vierailija

En tiedä toimisiko mikään luonnonmukainen aine mulla voimakkaaseen kainaloiden liikahikoiluun, epäilen sitä. Mulle laitettiin botoxia marraskuussa ja se kyllä toi elämänlaadun ihan eri tasolle. Ei tartte mitään käyttää kainaloissa sen jälkeen. Tosi helpottavaa. Se on henk.koht.kuinka kauan vaikutus kestää. Mulla ainakin ihan hyvin vielä 3½kk jälkeen. Sain sen lähes ilmaseks kun menin yths:n kautta. Toista kertaa en saa, ainakaan täällä. Pitää mennä yksityiselle. Huono puoli siinä onkin sitten se kova hinta.

Ainetta laitetaan hyvin vähän, lääkärin mukaan se on kaukana haitallisesta määrästä. Kuitenkin se on myrkkyaine, joten pitää ottaa siitä itse vastuu, eihän sitä kukaan takaa mitä se voi ehkä aiheuttaa. Itse kuitenkin olen ollut tähän asti tyytyväinen ja ottaisin sitä uudelleen. Ai niin, sen laitto oli kyllä tosi kivuliasta:(

6. Botox! Vierailija

Minä liputan botoxin puolesta myös! Loistoaine!

7. hmm Vierailija

30 % alumiinikloridiliuos, painovirhe paholainen iski taas. Piti olla 20-25 % liuos. Laita hakusanaksi alumiinikloridiliuos, niin saat enemmän infoa asiasta. Lääkäri kertoo eräässä linkissä, että on olemassa myös toinenkin alumiinikloridiliuos, jossa on mukana alkoholia. Sitä käytetään vaikeisiin tapauksiin, ellei siis tuo vesiliuos auta. Minulla auttoi. Ongelmana tällä voimakkaammalla liuoksella on kainaloiden kirvely joillekin. Minulla ei kirvelyä ollut, tosin käytin vesiliuosta ohjeen mukaan, eli kuiviin kainaloihin.

En käsitä, miksei tätä helppoa, kivutonta, hajutonta, halpaa ja toimivaa ohjetta noudateta enemmän. Suosittelen sitä ehdottomasti kaikille, itse olen käyttänyt jo kai 30 vuotta ja mitään haittaa en ole siitä huomannut koituvan. Tosin nykyisin käytän ehkä 1-2 kertaa vuodessa, koska en enää hikoile luonnottomasti. Urheillessa vain hikoan, kuten kaikki ihmiset ja sen siedän hyvin.

8. Entäpä jalat ...? Vierailija

9. hmm Vierailija

Ei toimi ainakaan minulla, valitettavasti. Mutta siihenkin saa apua havalla ja helposti, kotikonstein. Eräältä lääkärinpaltalta poimin tämänkin ohjeen. Laita n. 5 tavallista teepussia kiehuvaan veteen, anna teen liuota veteen ja lisää kylmää vettä. Luota jalkojasi tässä liuoksessa 20 min. Uusittava kerran viikossa. Minulla ja pojallani ainakin tehoaa ihanasti. Suosittelen lämpimästi.

10. hikipossu Vierailija

Auttaiskohan tuo teellä liottaminen kainaloihin? :)
    Minä sinnittelen kaupan dödöillä ja mustilla t-paidoilla (ei näy läikät..) mutta erikoistilanteissa käytän apteekin Absolut Torria. Kutittaa ja kirveltää kun perkele, mutta ainoa joka pysäyttää liikahikoilun.

11. Ruusunen Vierailija

Eikös tästä alumiinikloridista juuri ole joitakin tutkimuksia sen mahdollisesta yhteydestä rintäsyöpiin? Mitä mieltä olette?

12. tuotui Vierailija

Vanha ketju, mutta saisinko apua silti! :) Siis mikä tämä apteekin tekemä liuos on? Olen käyttänyt Absolut torria, mutta se kirvelee aivan liikaa.... siinähän on tätä alkoholia. Valmistaako apteekki pyynnöstä omaa liuosta ilman alkoholia... Helppiä pliis!

13. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    20
    Minkälainen on ruokavaliosi?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä