Hiljainen kumppani

  • Viestiketjun aloittaja Lisa
  • Ensimmäinen viesti
Lisa
Viimeisin kumppanini oli ihan mykkä seksitouhuissa, itse olen suht äänekäs ja asia kieltämättä häiritsi. Tuntui hassulta itse voihkia ja valittaa, kun kaveri pakersi hiljaa. Exäni oli niin äänekäs, että pelkäsin naapureiden valittavan.

Edes suihinottaessa ei kaverista kuulunut minkäänlaista ääntä tai kommenttia ""toi tuntuu hyvältä jne"" Oli tosi outo olo, kun ei tiennyt tekeekö mitään oikein, joten lopetin. Sen jälkeen mies sanoi, että se oli tuntunut ihanalta mutta fiilis oli jo mennyt.

Kumppani ei edes hengähtänyt syvään saadessaan orkun vaan vetäytyi pois ja sitten sanoi, että tuli jo. Ahaa... Tulevaa orkkua saattoi yrittää ennustella tahdin kiihtymisestä mutta toisaalta kaveri pysähteli muutenkin välillä niin olin ihan pihalla siitä missä mentiin.

Henkilökohtaisia juttujahan nämä on ja kukin taaplaa tavallaan. En olisi konsaan kuvitellut asian häiritsevän noin paljon ja koska seksi oli muutenkin suht perustylsää ja tunteet eivät olleet mukana, niin lopetin suhteen lyhyeen.
 
poika
Puhutkohan sinä nyt minusta ?

aahh sitä tunnetta, ja puhun nyt vappu - 01

ei sitä olisi uskonut silloin ?

ja mitä tulee jutteluun seksin aikana, niin se on jo asia

ei siinä kykene puhumaan
= on niin mahtava tunne
 
Female
Lisa, olen kanssasi täysin samaa mieltä. En voi sille mitään, että tuollainen ""mykkä"" mies sängyssä vie kyllä fiiliksen. Juttusi olisi voinut kuin omasta ""kynästäni"", niin tuttua tekstiä se oli. Minäkin olen lopettanut pari suhdetta tuon vuoksi. Tuollaiset ""mykät"" miehet ovat hirveän tylsiä, no thanks for me! Sopiva puhuminen, pienet, kiihkeät ja hellät sanat - ne saattavat innostaa naista aivan uskomattomaan vireeseen - eihän miehetkään pidä eleettömistä ja äänettömistä ""lahnoista"".
Onneksi aivan päinvastaisiakin miehiä löytyy...:)
 
nainen
Mykät on muutenkin sängyssä aivan kaameita. En nyt tarkoita, että pitää kiljua, mutta helsvetti, mistä sitä tietää mitä toinen ajattelee, kun ei kuulu ees hengistystä.

Mä olen miehelleni sanonut, että kun se ei puhu ei pukahda sängyssä niin sen on sanottava milloin siltä alkaa tulla tai antaa edes jotain tilanneraporttia.

Voin kuvitella, että miehellekin on tosi kiva painaa sellaista lahnaa, joka ei sano mitään, on vain...vähän sama tollasen täysin hiljaisen miehen kanssa.
 
Tilanneraportti
Tää oli hyvä tämä tilanneraportti.
Varmaan se on sitten niin, että jonkilaista tuhinaa saisi olla kun pökkää menemään.
Olin vuosia sitten Lapissa ja painelin siinä erästä typykkää ja viereisessä looshissa oli Lapin mies painamassa etelän tyttöä oikein ajatuksen kanssa.
Meidän puolella ei kumpikaan oikein uskaltanut äännellä muuta kuin lopussa sitten kun ei pysty pidättelemään annoin tulla oikein kunno karjunnan kanssa.
Naapuri looshissa Lapin mies äänteli koko aktin ajan, että nunnuka nunnuka loilaa loilaa...............ja ei sieltäkään looshista kuulunut mitään muuta, ei edes loppupuolella. Sänky kyllä tärisi lopussa melkoisesti. Tarina on tosi. Sattui Laanilan alapuolella vuonna 1989.
 
M40
Vaimoni ei päästä pihahdustakaan on kuin lehmä jota keinosiemennetään. Kyllähän se itsetuntoa koettelee kun ei saa vaimoa voihkimaan! Ehkä sitten joskus... Mutta ei nyt tälläisen asian vuoksi omaa Kultaa jätetä! Muutama tantta tais ylpeillä moisella teolla...
 
Hiljaisen x-kumppani
mulla oli mies kans tollainen vaisu ja hiljainen petihommissa. Olihan se vähä hassua yrittää katsella äijän kasvojen ilmeitä ja silmiä, jotka nekin oli kiinni melkein koko ajan, ja päätellä, että miltä mahtaa miehestä tuntua. Into tahtoi laantua itseltäkin.
 

Yhteistyössä