Himskatti, minne voi tehdä valituksen työnsä ryssivästä hammaslääkäristä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salama McQueen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salama McQueen

Vieras
Grr.

Kuukausi sitten paikattiin oireeton reikä. Alkoi helvetillinen särky paikkauksen jälkeen, meinas lähteä järki. Lääkäri oli laittanut liian syvän paikan ja jättänyt vielä korkeaksi, hermosärky oli niiiin kovaa ja Buranaa ja Panacodia kului. Kaksi viikkoa sitten menin särkyjeni kanssa sille takaisin ja se poisti paikan ja laittoi lääkepaikan tilalle. Puudutti niin, että nenäsieraimet ja nielu puutui myös. Purin poskeni paskaksi ja hammas jatkoi särkyään, kovaa kipua ja kylmänarkuutta. Odottelin taas pari viikkoa syöden kipulääkettä ja toivoin sen menevän ohi ja äsken kävin hammaslääkärissä särkypäivystyksessä eri lääkärillä. Tämä lääkäri sanoi suoraan, että on huolimattomuusvirhe, paikka tuntuu ja näyttää aivan perunapellolta ja 99.9 % varmasti kipujesi syy. Hioi sen ja heti tuntuu paremmalta.

Noh, en mä mitään valituksia aio mutta harmittaa. Lasku on kolmelta käyntikerralta jonkun moinen ja mun oma hampulääkäri huolimaton. Viime paikkauksen jälkeen otin puutuneesta poskesta itse tupot pois kotona. :/

Ääh, kuulostaa hankalalta enkä ehkä kuitenkaan jaksa. Vaikka kyllä kuukauden särky on paljon...Tosin ois selvinny aiemmin, jos en ois odottanut ihmeparantumista.

Seuraavan kerran mä en mene sille mun omalle tädille. Vaadin lääkärin vaihtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Ääh, kuulostaa hankalalta enkä ehkä kuitenkaan jaksa. Vaikka kyllä kuukauden särky on paljon...Tosin ois selvinny aiemmin, jos en ois odottanut ihmeparantumista.

Just tuon takia mä en käytä terveyskeskusten palveluja, kaksi kertaa kun on paikattu siellä niin paikka on ollut huono.
Ekalla kertaa myös purkivat paikan ja tekivät uuden, toisella kertaa se jäi liian korkeaksi mutta kun se seuraavana päivänä hiottiin niin oli ihan hyvä.

Kun takahampaan paikka murtui niin menin suosiolla yksityiselle, ja hän sanoi että sitä oli paikattu kolmella eri paikka-aineella ja ei ihme että murtuu. Purki koko paikan pois ja teki uuden. Maksoi rutosti mutta kyseessä oli hammaslääkäri joka on erikoistunut pelkopotilaisiin.

Ja oikeesti, mulla jäi semmoinen fiilis, että sit jos leuka irtoo paikoiltaan korjaamattomasti, niin sit ehkä voit jotain korvauksia saada (tai et ainakaan tarvitse maksaa siitä...! )

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Just tuon takia mä en käytä terveyskeskusten palveluja, kaksi kertaa kun on paikattu siellä niin paikka on ollut huono.
Ekalla kertaa myös purkivat paikan ja tekivät uuden, toisella kertaa se jäi liian korkeaksi mutta kun se seuraavana päivänä hiottiin niin oli ihan hyvä.

Kun takahampaan paikka murtui niin menin suosiolla yksityiselle, ja hän sanoi että sitä oli paikattu kolmella eri paikka-aineella ja ei ihme että murtuu. Purki koko paikan pois ja teki uuden. Maksoi rutosti mutta kyseessä oli hammaslääkäri joka on erikoistunut pelkopotilaisiin.

Ärsyttävää. Mä en ole pelkopotilas kylläkään, mutta ei huvittais tuollainen ramppaaminen ja maksaminen. Kyllä se yksityisen hintaiseksi tuli tääkin "lysti". Taidanpa ensi kerran mennä kyllä ja etsiä asianmukaisen lekurin. Varokoon tuo horo ainakin nahkaansa. :kieh: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:

Ja oikeesti, mulla jäi semmoinen fiilis, että sit jos leuka irtoo paikoiltaan korjaamattomasti, niin sit ehkä voit jotain korvauksia saada (tai et ainakaan tarvitse maksaa siitä...! )

Niin just, eli pää kainalossa jos on, tunnustetaan, että "joo, tuli mokattua". |O

kävin itse päivystyksessä kovien särkyjen vuoksi. Lääkäri teki diagnoosin että viisaudenhammas olisi tulehtunut ja määräsi antibiootteja. no säryt jatkuivat ja ajattelin että käyn hakemassa panacodi reseptin, ku muuten en jää henkiin. soitin päivystykseen ja pyysin reseptiä, sieltä sanoivat ettei minun lääkärini ollut sinä päivänä paikalla ja että kukaan lääkäri ei reseptii voi kirjoittaa tutkimatta. joten menin uusiin tutkimuksiin. tämä uusi lääkäri arvasi heti kun kävelin huoneeseen suu täynnä viilentävää vettä, että mulla on juuripesäke tulehtunut. ja se avasi sen hampaan, ja loppuipa särkykin. olin onneni kukkuloilla :D
tein valituksen hammashuollon johtoon väärästä diagnoosista ja se edellinen käyntimaksu hyvitettiin minulle siitä toisesta käyntikerrasta. :)

Terveyskeskushammaslääkärien työllä pitäisi olla jonkinlainen takuu. Oma hammaslääkäri korjasi kerran sijaisen tekemän työn, kun hänestä sitä ei oltu tehty kunnolla eikä siitä mennyt mitään lisämaksua.

Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
kävin itse päivystyksessä kovien särkyjen vuoksi. Lääkäri teki diagnoosin että viisaudenhammas olisi tulehtunut ja määräsi antibiootteja. no säryt jatkuivat ja ajattelin että käyn hakemassa panacodi reseptin, ku muuten en jää henkiin. soitin päivystykseen ja pyysin reseptiä, sieltä sanoivat ettei minun lääkärini ollut sinä päivänä paikalla ja että kukaan lääkäri ei reseptii voi kirjoittaa tutkimatta. joten menin uusiin tutkimuksiin. tämä uusi lääkäri arvasi heti kun kävelin huoneeseen suu täynnä viilentävää vettä, että mulla on juuripesäke tulehtunut. ja se avasi sen hampaan, ja loppuipa särkykin. olin onneni kukkuloilla :D
tein valituksen hammashuollon johtoon väärästä diagnoosista ja se edellinen käyntimaksu hyvitettiin minulle siitä toisesta käyntikerrasta. :)

Loppu hyvin, kaikki hyvin. :) Voisinpa minäkin kysäistä tuolta hammashuollon johdosta asiaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Terveyskeskushammaslääkärien työllä pitäisi olla jonkinlainen takuu. Oma hammaslääkäri korjasi kerran sijaisen tekemän työn, kun hänestä sitä ei oltu tehty kunnolla eikä siitä mennyt mitään lisämaksua.

No tätä mäkin mietin! Kun laskuja on nyt tullut 3 kerralta yhteensä 100 euron verran, kaikista käyntimaksu 7 euroa + puudutukset + toimenpiteet.

juu loppu hyvin... :)
itse soitin sinne ajanvaraukseen ja kysyin että minne voin valittaa asiasta. sieltä antoivat numeron. soitin siihen numeroon ja esitin asiani. hän oli ystävällinen mies joka pyysi minua lähettämään tapauksesta kirjallisen selvityksen. ei tosin ollut kuin 12eurosta kysymys, mutta tällai opiskelijalla ei ole aikomusta maksaa toisten virheistä! :D

Yhteistyössä