Hinnoitteluapua kestovaipoille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kvart över
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kvart över

Aktiivinen jäsen
26.03.2007
4 876
9
38
Myyn meille pieneksi jääneet vaipat ystävälleni. Hän ostaa kaikki, eikä tarkoitukseni ole vetää mitään välistä, mutta toisaalta en myöskään halua antaa ilmaiseksi rahanarvoista tavaraa. Vaipat on olleet kahdella lapsella, uutena olen kaikki ostanut.
Osaisiko joku käytettynä vaippoja ostanut kertoa mitä olette niistä maksaneet? Sekin auttaa jos tiedät vaikka jonkun tietyn vaipan käyvän hinnan! Voin sitten kaverille vähentää jonkun verran hinnasta, mutta haluaisin tietää että mitä noista yleensä maksetaan.

Paketissa olisi:
10 kpl bambuisia sisävaippoja (uutena 20e/kpl)
Hahtuvavillahousut (itse tehdyt, erinomaiset)
2 puuvillaista sisävaippaa (uutena n. 10e/kpl)
4 ImseVimsen NB
2 "muovi"kuorta
2 taskuvaippaa (uutena 20 ja 15e)
Äp:n AIO
Iso Imse Vimsen AIO
5 harsoa
6 paria liivinsuojia (joista kahdet Myllymuksujen 5e/pari uutena)

Kiitos paljon sille joka jaksaa auttaa!

riippuu kyllä paljon vaippojen kunnosta, jos kahdella lapsella on jo olleet päivitäisessä käytössä niin käytettyjä on varmasti jo. Samoin noilla äippäpaketin kestovaippa jutuilla ei oikein ole arvoa. Koko kasasta itse maksaisin 50 kaverille

Mitä itse voisin maksaa:

10 kpl bambuisia sisävaippoja (uutena 20e/kpl) Jos tahrattomia ja ehjiä, niin 3-5e/kpl.
Hahtuvavillahousut (itse tehdyt, erinomaiset) 5-7e.
2 puuvillaista sisävaippaa (uutena n. 10e/kpl) 2-3e/kpl
4 ImseVimsen NB 1-2e/kpl
2 "muovi"kuorta 2-3e/kpl
2 taskuvaippaa (uutena 20 ja 15e) 5-7e/kpl
Äp:n AIO 5e
Iso Imse Vimsen AIO 5e
5 harsoa Kaikki 3-4 eurolla
6 paria liivinsuojia (joista kahdet Myllymuksujen 5e/pari uutena) 7e kaikista

Käytetty on kuitenkin aina käytetty, enkä itse odota maksavani tai pyytäväni käytetyistä tuotteista läheskään uuden hintaa. Niitäkin kun esim. huuto.netissä näkyy paljon.

Yhteistyössä