Hinnoitteluapua, kiitos!

12.01.2009
851
0
16
Jees. Nyt olis kirppispöytä varattuna, enää pitäisi hinnoitella. :whistle: Mä en ole mikään kirppisihminen, joten en osaa sanoa miten kannattaisi hinnotella, ettei tarvii kotiin enää kantaa. Tai sanoohan järki jo sen, että jos pistää kaiken 10 sentillä, niin kyllä niistä eroon pääsee. Mutta mä haluaisin kuitenkin kannattavat hinnat eli niin että jotain jäisi itsellekin pöytävuokran jälkeen. :snotty:

Mutta siis. Kaikki vaatteet on hyväkuntoisia eli joko hyvin vähän käytettyjä tai niin laadukkaita, että ovat vielä hyvässä kunnossa. Ei tahroja, ei kulahtaneita, pesunukkaa saattaa joissain olla vähän. Heitelkääpä hintoja mitä kannattaisi laittaa. Ko. kirppis on Tampereella (jos se vaikuttaa jotenkin):

* Vauvan bodyt, merkit tyyliin Lindex ja H&M
* Isomman pojan housut ja trikoopaidat
* Me&i -paidat ja esim. froteehousut
* College / fleece / velourtakit
* Toppahaalarit (on tavallisia halppismerkkejä ja pari Reima teciä)
* Muoviset ruokalaput (ne sellaiset kovamuoviset)
* Lastenkirjat (osa jotain vanhoja, osa esim. Mauri Kunnasta)

Noille nyt ainakin pitäisi löytää hintoja... Kiitos avusta jos joku vaivautuu!
* Pelit (esim. muistipeli, Afrikan tähti)

Älä vie Meandia, laita huuto.netiin. Sama pätee muihinkin "merkkivaatteisiin" tai sit vie ihan samalla hinnalla, kuin halpiksetkin. Merkitön haalari menee heti vitosella, jos vaan on ehjä, mut vaikka on mikä kosteussuojapuku niin ei siitä meinaa kymppiä kukaan maksaa. Käsittämätöntä.
Sisävaatteet 0,50-2e kunnosta riippuen.

Me laitettiin sellasia hintoja, että kotiin ei tarvinnu tuoda. Aamusta oli hinnat korkeammat ku kävi jobbarit hakemassa sitte iltapäivää kohden hinnat tiputettiin alemmas. Mieti mitä itse maksaisit.

Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Me laitettiin sellasia hintoja, että kotiin ei tarvinnu tuoda. Aamusta oli hinnat korkeammat ku kävi jobbarit hakemassa sitte iltapäivää kohden hinnat tiputettiin alemmas. Mieti mitä itse maksaisit.

No sepä se kun en enää itse kirppareita kiertele ja olisin valmis maksamaan esim. hyväkuntoisista isommista poikien vaatteista aika paljonkin... :D Tää on itsepalvelukirppis, mutta pitänee käydä laskemassa hintoja jos ei tunnu menevän.

Itse hinnoittelin 1e body, max 2e noi colleget/takit/paidat. Oikein hyväkuntoinen reimatekki 30-35e ja siitä alaspäin, kun löytyy huomautettavaa (naarmut, tahrat...).

Itse olin valmis maksamaan max 2e lastenkirjoista (kuvakirjoista), isommista max 5 (kuten kunnas), kunto toki ratkaisee ja sisältö. Pelit 1-8e riippuen vähän oikeasta arvosta.

Yhteistyössä