Hinnoitteluapua myyjäisiin leivonnaisiin ja virkkauksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
Ottaisin mielelläni vastaan vinkkiä mitenkä olette hinnoitelleet myyntituotteet. Olen itse menossa ekaa kertaa myymään omia tuotteitani ja pähkäilen kovasti hintojen kanssa mikä voisi olla sopiva hinta. Leivon voilla tehtyjä Taateli ja Tiikerikakkuja (1,8 litr. vuoka / olisko pienempi vuoka 1 litr. ). Lisäksi olisi ainakin tarkoitus tehdä lusikkaleipiä sekä kanelikierrepitkoja.
Olen tehnyt myös virkattuja pitsimattoja ja koreja matonkuteesta ja muutaman pussilakanasta leikatusta kuteesta.

Mitä hintoja sinä olet laittanut ylläoleville tuotteille?

MUOKS. Kaipaisin vielä vinkkejä millä hintaa on ollut virkattuja mattoja myynnissä. Eli noin 70 cm, 80 cm ja 100 cm entä minkälaisia hintoja on sisustuskoreista pyydetty?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27571862:
en osaa auttaa hinnoittelussa, mut noihin leivonnaisiin kannattaa kirjoittaa sit tuoteselosteet (tai ihan ohje ) mukaan, niitä kuitenkin ihmiset kyselee =)

Meinaankin kirjoittaa tuoteselosteen mukaan. Koululaisten joulu ym. myyjäisissä on pyydetty niin tekemään. Ennen en sitä niin ymmärtänyt, kun meidän perheellä ei ole mitään ruokarajotuksia (allergioita).

Iso kuivakakku 10-14€ kpl
Pienemmät 6-8€

Matot 20€.

Älä pidä liian kalliita hintoja. Tavarat jää käteesi.

Kurkkaa mitä kaipassa paremmat pikkuleivät maksaa. Älä katso keksejä.

1,8 ltr vuokaan tehty kakku on iso ja jos teet sen vielä voihin, niin maksaisin sellaisesta heittämällä tuon 18 e, mutta en yhtään enempää.
Laita tuoteselosteeseen myös leivontapäivä:)

Olen itse ostanut ensimmäisen virkatun maton yksityiseltä myyjältä. Matto oli 70 cm ja maksoin siitä 30 eur. Millä hintaa matontekijät olette myyneet niitä? Entä minkälaisia hintoja olette laittaneet virkatuille koreille?
Kiitos jo vastanneille:)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";27572820]1,8 ltr vuokaan tehty kakku on iso ja jos teet sen vielä voihin, niin maksaisin sellaisesta heittämällä tuon 18 e, mutta en yhtään enempää.
Laita tuoteselosteeseen myös leivontapäivä:)[/QUOTE]

Mun mielestä 1,8 l vuoka on enemmin normaali, ei ainakaan iso. En kyllä kuuna päivänäkään maksaisi kuivakakusta 18 euroa vaikka olisi minkälainen, saati sitten tavallinen taateli tai tiikeri.

Yhteistyössä