Hinnoitteluapua myyjäisiin minulle pliis! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anukaisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anukaisu

Jäsen
27.01.2006
234
0
16
Linkitinkin jo aiemmin tänne yhden BabyBorn-nukelle tekemistäni vaatteista. No nyt niitä on aikamoinen kasa valmiina ja hinnat pitäis päättää.
Voitteko ystävällisesti sanoa mielipiteenne, eli paljonko olisitte valmiita maksamaan näistä tuotteista. :heart:
Ensin tässä olisi pipo+tumput nukelle
[img[/img]
Sitten olisi peitto+tyyny
[img[/img]
Kauluksellinen paita+hame (myyntipakkauksen pahvi näköjään vähän väännättää tuota paitaa)
[img[/img]

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Kyllä se alhainen valitettavasti pitäisi olla. En maksaisi 5e, mutta 2-3e voisi olla. Jos on monimutkaisempi vaate, niin asia on ihan eri. Tuo on helpoin mahdollinen malli.

Kiits! Tällaista hintaa näille itsekin ajattelin - siis jotain 3e :) siis noille pipo-jutuille. Entäs sitten noi mekot?

No sehän siinä onkin, että anoppi menee ne sunnuntaina myyjäisiin myymään. Siis myy pääasiassa omia askarteluitaan. Lupasi ohessa nämä myydä, mutta mun piti ne hinnoitella. Enkä tosiaankaan tiedä mikä olisi sellainen hinta, ettei liikaa pyydä. En nyt kuitenkaan "ilmaiseksikaan" viittis antaa

Alkuperäinen kirjoittaja Anukaisu:
No sehän siinä onkin, että anoppi menee ne sunnuntaina myyjäisiin myymään. Siis myy pääasiassa omia askarteluitaan. Lupasi ohessa nämä myydä, mutta mun piti ne hinnoitella. Enkä tosiaankaan tiedä mikä olisi sellainen hinta, ettei liikaa pyydä. En nyt kuitenkaan "ilmaiseksikaan" viittis antaa

No kyllä jos nämä on käsintehty+uusia, niin pyytäisin korkeampaa hintaa ehdottomasti! Yleensä myyjäisissä itse ollut kiertelemässä ja siellä itsekudotuista villasukistakin saa maksaa 10 euroa! ihan tosi... Joten älä nyt sentään 3 eurolla lähde myymään, eivät nämä ole kirpparikamaa (ts. kaupasta ostettua, käytettyä ) vaan uusia, käsintehtyjä nukenvaatteita. Omalla tavallaan siis arvokasta.

Lisään vielä että tuo työäidin ehdottama maksimi 2-3 euroa on aivan liian vähän! Tottakai pyydät sen verran että katat ainakin materiaalikustannukset! Olisi typerää myydä nukenvaatteet jotka taidolla tehty niin miinuksella... Kyllä vielä tänäkin päivänä löytyy ihmisiä jotka arvostaa käsitöitä!

Taalla ainakin baby born vaatteet aika kalliita

http://www.toysdirect.com/products.php?category_id=335

tyyliin 9-10 euroa kappale. Myyjaisissa ihmiset ei ehka noin paljoa maksa, mutta hyva hinta pitaa olla!

Alkuperäinen kirjoittaja Anukaisu:

Harmi.
Se olisi ollut niin näppärä tapa myydä nuita.Sitten olisi tiennyt myyneensä oikealla hinnalla,kun ei olisi enää kirpaissut antaa vaatetta matkaan.

Laittaisin jokaiselle mekolle saman hinnan,koska jos joku maksaa 7e,niin se saatta ostajan mielestä olla 3e arvonen.Ja toisin päin.Ei tule ainakaan eteen sellaista että mekko ostetaan halvimman hinnan perusteella vaan sen perusteella mikä halutaan nukelle.
Tuosta varmasti ottaa nyt sitten hirveesti selvää:D

Mäkin olen sitä mieltä, että jos kaupassa maksaa 10e vaate, niin myyjäisissä tämä ei saisi mennä yli. Ellei sitten ole isompi asukokonaisuus (vaikka takki+lakki+tossut+tumput+kaulahuivi)

Noi mekot olivat ihan kauniita ja niistä ei saanut vaikutelmaa, että tehtaillaan ihmeellisistä jämistä vaatteita. 5-8e riippuen mallista.

Mä kommentoin tuota 3e, kun oli vain kuva peruspiposta ja tumpuista. En yhä maksaisi sitä enempää ja siihen ei mene lankaa niin kamalasti. nukenvaatteissa harvemmin käytetään kaikkein kalleinta mohairia. Nyt ei ole kyse busineksesta vaan myyjäisistä...

Ja lisäyksenä, minä osaan tehdä nukenvaatteita ihan itse. Kynnys ostaa niitä on siis korkeampi.

Yhteistyössä