Hiphei

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olisin tarvinnut näkökulmia tähän parusuhdetilanteeseeni.

Lyhyesti: Olen avovaimo jo ”joitakin vuosia”, molemmilla takana avioliitot jotka loppuneet parisen vuotta ennen tätä.

Noh, alussa on tietysti hitsauduttu
 
vierailija
Hups, viestistä jäi pois osa.

Eli jatkuu

Niin aluksi kaikki ihanaa ja pienet ”epäkohdat” eivät mitenkään häirinneet.
Tai ehkä vähän.

Miehellä tapana kuolata nuorten kauniiden naisten perään, niin että kerran suhteen alussa sai ihme episodinkin aikaan jossa naapurin nainen, joka seurusteli tahoillaan alkoi silloin flirttailemaan takaisin miehelleni siirtyen ottamaan ikkunamme alle yläosattomissa aurinkoa ja muuta kivaa. Ja tämä kaikki lähti siitä kun mies silloin peittelemättä vahtasi naapuria monesti.

Sittemmin muutettu yhteen muualle yhteen ja näin kivasti elelty. Mitä nyt mies jäänyt tuijottelemaan vieläkin nuoria naisia aina silloin tällöin oltiin sitten kaupassa tai lomalla rannalla.

Mies ei tietenkään mitään myönnä vaan lähinnä suutahtaa ja syyttää mustasukkaiseksi, mitä en kyllä ole.
Muutoin mies on kiltti ja luotettava ja hyvin sivistynyt.

Ja summa summarum kysymys: koska miehellä näyttää olevan vahva tarve vahdata muita, minä pidän sitä kiinnostuksen osoittamisena näitä naisia kohtaan. En ikinä ole joutunut tällaisesta entisissä suhteissani ”kärsimään”.
Olisiko jotain ideaa mitä teen?
Itselläni mietinnässä kannattaako tällaiseen mieheen tuhlata aikaa, koska itseäni tuo tapa häiritsee. Puhuminen ei auta. Ja realistisesti ajattelen kauhulla että kymmenen vuoden kuluttua kun itse auttamatta tulee ikää niin tämä mieskö jaksaa rakastaa vain minua?
Itse olen sitä mieltä että tuollaisen käytöksen omaavaa mies voi siirtyä vastaamisesta muihin tekoihin.

Taas viikko sitten olimme pihalla ja uusi naapurimme ulkoilutti koiraansa, mies kääntyi katsomaan niin ettei se jäänyt naiselta huomaamatta. Olimme perheenä ulkona ja erittäin noloa. Mieheltä jäi huomaamatta naisen poikaystävä, joka vilahti aiemmin sisälle. Ehkä ei olisi kehdannut tämän läsnäollessa tehdä samoin.

Olisiko jollain kokemusta tai mielipiteitä mitä tehdä?
 
Onnistuva mies.
Katsoiko miehenne naista, vai koiraa?
Minua kyllä ihmetyttää enempi se, jos ei voi naapurille edes päivää sanoa, ja se kyllä vaatii katsomista.
Kyllä minäkin vilkuilen niin pitkään, että naapuri huomaa, ja sanoo päivää.
Ja on vähän keskusteltu koiristakin.

Jälleen tässä päästään aiheeseen seksuaalisuuden hallinta.
Kyllähän kaikki naiset on kauniita miesten silmissä.
Sitä pitää sitten harjoitella ettei mies kaikkia naisia katsele seksi mielessä.
Kaikki on kiinni myös siitä oman parisuhteen seksuaalisuudesta, ja sen toimivuudesta.
Ei mies seikkailemaan lähde, kun ikäännytään, jos seksuaalisuus on kivaa, ja sitä ei häpeillä.
Puhumalla miehen kanssa luotte sen lujan ja luotettavan suhteen.
 
Muorivuori
Katsoiko miehenne naista, vai koiraa?
Minua kyllä ihmetyttää enempi se, jos ei voi naapurille edes päivää sanoa, ja se kyllä vaatii katsomista.
Kyllä minäkin vilkuilen niin pitkään, että naapuri huomaa, ja sanoo päivää.
Ja on vähän keskusteltu koiristakin.

Jälleen tässä päästään aiheeseen seksuaalisuuden hallinta.
Kyllähän kaikki naiset on kauniita miesten silmissä.
Sitä pitää sitten harjoitella ettei mies kaikkia naisia katsele seksi mielessä.
Kaikki on kiinni myös siitä oman parisuhteen seksuaalisuudesta, ja sen toimivuudesta.
Ei mies seikkailemaan lähde, kun ikäännytään, jos seksuaalisuus on kivaa, ja sitä ei häpeillä.
Puhumalla miehen kanssa luotte sen lujan ja luotettavan suhteen.
Tuo Onnistuva mies se jaksaa vuodesta toiseen kirjoittaa tänne! No ei siinä mitään, mutta on niin ärsyttäviä juttuja. Kyllä niitä on sellaisiakin miehiä, jotka katselevat aina naisia seksi mielessä, vaikka se oma nainen antaisi tunnin välein seksiä, piste.
Ei ole omaa kokemusta tuollaisista miehistä, mutta en kyllä sellaista kauaa katselisikaan. Ihmettelen, miten jotkut, kuten tuo Onnistuva...mies ei tajua sitä ettei se ole kiinni seksin saamisesta omassa suhteessa, huoh! Jotkut miehet ovat vain seksuaalisesti sairaita, sanotaanko näin, että aina pitää odottaa seksiä vieraalta naiselta.
 

Yhteistyössä