Hirvittää kun on ihan lapsen mielikuvitus!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
Sain muutama päivä sitten kuulla että tähän asuntoon mihin muutin on pari vuotta sitten kuollut semmon spurgunarkki äijä...ei siinä mitään kämppä on laitettu uusiks jne. mutta tuntuu kun tääl olis ruvennu kummittelee,tiedän et se on mun pää missä kummittelee mut silti.
kattelen vainoharhasesti ympärille ym. hireen tuntusta,en oo voinu unohtaa tota juttua hetkekskään kun oon tääl kämpässä..
ÄRSYTTÄVÄÄ \|O

pitäis kattoo vähemmän kinkkikauhu ym. leffoja,pelkkää salkkarii/kauniita ja roheita,ne ei ruoki mielikuvitusta!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 00:12 Lunatic kirjoitti:
Ei ne kummitukset mitään tee. :\|
Ei teekään. Likan asuntokin on ostettu kuolinpesältä ja likka on vaan tyytyväinen, että edellinen asukas ei tule avaimilla sisään =)

varmaan jokatoisessa asunnossa täällä maunulassa on lojunu joku kroppa jokus.
siis oikeesti :laugh:
sitä ihmettelen että täällä on lattiat laitettu uusiks ja seinät+katto maalattu.mua aikasemmin tässä asu yks tyttö joka halus muuttaa pois niin vaihdettiin.
kaupungin vuokrakämppä onneks,pääsee pois jos se ukko alkaa ahdistelee eikä maksa vuokraa!! :laugh:

Se kuoli varmaan siihen alkkisten tavalliseen eli räjähtävään verenvuotoon :\| Se selittäis kaikkien pintojen uusimisen.. tai toisaalta voitais ne uusia muutenkin, ties mitä törkyä niis olis.

niin tai sit se on ollu niiiin p.askanen,niinku noi spurgut on, ettei ne oo ees yrittäny siivoo tätä akuperäseen kuntoon.
räjähtäny tai ei niin mä lähen nukkumaan :wave:

Yhteistyössä