Hirvittävät alavatsa- ja selkäkivut vasemmalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelokas"

Vieras
Olen alkanut saamaan kipukohtauksia viimeisen puolen vuoden aikana, ehkä kauemminkin. Selkää polttaa alaselästä ihan hirveästi vasemmalta puolen ja noin kierron puolessavälissä (ei mitään hajua, koska menkat tulee miten sattuu välillä) ilmeisesti ovulaatiokipu meinaa viedä tajun, kestää useamman päivän. Siitä jää jomottava kova kipu vasemmalle, oikealla ei mitään kipuja. Gyne ei löytänyt viimeksi ultratessa mitään, mutta nyt ei enää kestä tätä tuskaa. Vasen puoli on niin tuskainen, että hyvä jos jaksan istua tai kävellä (minulla on oikeasti hyvä kipukynnys) ja välillä kouristaa niin, etten voi liikkua. Särkylääke ei tehoa. Tilasin uuden ajan gynelle. Viimeksi hän tuumasi, että ovulaatiokipu voi olla hirveän kovaa ja lisäksi kohtu yrittää aikaansaada menkkoja "oikeaan aikaan" muttei niitä tulekaan jne.

Pelottaa jo, että mitä ihmettä siellä on. Vasemman alavatsapuolen iho on jo kivusta niin kosketusherkkä, että alushousutkin satuttavat.

Epäilen kystaa tms. mutta miten niitä ei viimeksikään näkynyt, vaikka näitä kovia kipuja valittelin. Selkä on kipeytynyt lyhyessä ajassa, liikkuminen on välillä erittäin vaikeaa, olen jäykkä jne. Ja kipua siis vain vasemmalla puolella, polttavaa sellaista. Ja selän iho siitä kohdasta myös kosketusherkkä, ei kärsi hieroa yhtään.

Nostan jos jollain kokemusta.. 45 päivää oli kierto ja nyt vasta alkoivat kuukautiset. Kipu edelleen olemassa, mutta tavallaan sekoittuu nyt kuukautisvihlontaan.

Yhteistyössä