hissi-kammoiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skitso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

skitso

Vieras
tuli tosta toisesta ketjusta mieleen kysyä,että ootteko jääny joskus hissiin vai mistä pelko alkoi?
mä en ite koskaan oo jääny,mutta muistan lapsuudesta,olin n 4 vuotias kun mun täti jäi,oli siellä noin puoli tuntia ja siitä alkoi mun hissikammo..outoa.

nykyään joissain olosuhteissa jopa käytän hissiä mutta pyrin aina kun mahdollista niin välttämään sitä. ja aina hississä ollessa mun syke nousee taivaisiin ja ahdistaa hulluna,kuuntelen jokaista ääntä ja vaan odotan että pääsen ulos :D

olen jäänyt en muista aikaa kauaksi..lapsena tapahtui..sen jälkeen en oo pystyny menemään..en millään..vaikka saisin miljoona euroa mua ei hissiin saa..mua häiritsee vaan asiassa se että kun lapsi kasvaa siirtyykö pelkoni myös häneen.

Mulla ei ole pahoja kokemuksia, mut en silti oikein pidä... Varsinkin jos on vanha heiluva ja tärisevä hissi. Tai laivan hissi. Tai sellanen jonka kynnyksen raosta näkyy miljoonia metrejä alaspäin... Kamalia!

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
olen jäänyt en muista aikaa kauaksi..lapsena tapahtui..sen jälkeen en oo pystyny menemään..en millään..vaikka saisin miljoona euroa mua ei hissiin saa..mua häiritsee vaan asiassa se että kun lapsi kasvaa siirtyykö pelkoni myös häneen.

juu lapsen takia minä oon koittanu alkaa päästä pelostani..en halua että tää tarttuu tyttöön:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

juu lapsen takia minä oon koittanu alkaa päästä pelostani..en halua että tää tarttuu tyttöön:)

no kaikilla se ei käy helposti..mä en tästä pelosta pääse enkä usko että haluankaan..hissit on kamalia ..ahistaa ajatellakkin

Mä jäin pari kertaa omassa talossa hissiin ja siitä se vähitellen alkoi. Viimeinen niitti oli se, että jäin uimahallin hissiin. Ja siis meillä toi uimahalli sijaitsee kymmeniä metrejä maan alla.. Että pelkkää kallion seinämää siinä verkko-oven takana.

Sitten en moneen moneen vuoteen kulkenut hissillä, vaikka asuttiin kuudennessa kerroksessa. Nykyään kyllä taas käytän hissiä, erään koulupäivän jälkeen olin niiiiiin naatti, etten olisi jaksanut kulkea portaita ylös asti. Mutta joka kerta sydän hypähtää kurkkuun, kun hissistä vähänkin kuuluu joku outo ääni tai se heilahtaa tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no kaikilla se ei käy helposti..mä en tästä pelosta pääse enkä usko että haluankaan..hissit on kamalia ..ahistaa ajatellakkin

tiedän :( mulla alkaa ahdistus jo siinä vaiheessa ku näen joidenki käyttävän hissiä..mua oksettaa siellä sisällä ja pyörryttää

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ei ole pahoja kokemuksia, mut en silti oikein pidä... Varsinkin jos on vanha heiluva ja tärisevä hissi. Tai laivan hissi. Tai sellanen jonka kynnyksen raosta näkyy miljoonia metrejä alaspäin... Kamalia!

Peesi :x

Samoin.
Ei ehkä niinkään hissikammo, mutta ahtaiden paikkojen. En voi edes nukkua pienessä teltassa heräämättä siihen että etsin paniikissa ulospääsyä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Peesi :x

Just muistui mieleeni että mähän näen joskus uniakin, että olen huonossa tärisevässä hississä, sitten katkee vaijeri, ja sit mennään vauhdilla!!! Jalat irtoo maasta ja vaan odotan sitä rysäystä kun tullaan alas! Hirveetä...

jäätiin tytön(2v) kans kuukausi sitten tavaratalon hissiin jumiin puoleks tunniks!oon aina pelänny ,et näin käy...jotenkin sain pysyttyä rauhallisena,tyttöä pelotti.onneks kiltit sedät päästi meidät pälkähästa : )
Ei jääny sen suurempaa kauhua,tyttö kysyi seuraavalla kerralla siellä samassa hississä,et toimiiko varmaan ja onko se setä taas töissä!

Yhteistyössä