Hiton hyvää synttäriä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Odotin jotain vähän enemmän. Tänään siis mun synttärit, heräsin aamulla, ei mitään tehty, kämppä ku kaatopaikka. Mies katsonu koko päivän tv:tä, ei aamiaista, ei ruokaa ei mtään! Lahjan osti, mut senki paljasti jo aikoja sitten, ei siis sekään säilyny yllätyksenä. Ei korttia, ei kukkia, ei niinku mitään. Miks muiden miehet järkkää vaimoilleen ravintolaillallisen, antaa kukkia lahjoja, halailee, pussailee yms. Miks mun mies ei välitä tippaakaan...

ei mun mies järkkäile mulle mitään synttäreitä. kakun teen itse ja lahjan tilasin tänä vuonna mieheltä. saan just sen minkä tahdon =) . leikkokukista en pidä. ei meillä ole kuin lasten synttärit "iso" juttu. viimevuonna unohdettiin hääpäiväkin :D .

minä täytin 30 loppiaisena ja lahjan sain ja that`s it. Olin hiukan pettynyt, mutta ei se haittaa varasin itselleni ja lapsilleni matkan kanarialle ja lähdetään 20.1, juhlitaan siellä sitten muksujen kanssa kunnolla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Odotin jotain vähän enemmän. Tänään siis mun synttärit, heräsin aamulla, ei mitään tehty, kämppä ku kaatopaikka. Mies katsonu koko päivän tv:tä, ei aamiaista, ei ruokaa ei mtään! Lahjan osti, mut senki paljasti jo aikoja sitten, ei siis sekään säilyny yllätyksenä. Ei korttia, ei kukkia, ei niinku mitään. Miks muiden miehet järkkää vaimoilleen ravintolaillallisen, antaa kukkia lahjoja, halailee, pussailee yms. Miks mun mies ei välitä tippaakaan...

Jos sitä ei kiinnosta kun kämppäkin kuin kaatopaikka. Olisit ihmeessä siivonnut viikonlopuksi ja synttäreille ainakin. Miehenkö se pitäis kaikki? Valmistelitko mitenkään juhlia, leivoit tms.

Siis meilläkin lapsen synttärit on suurin asia (esikoinen ja vasta ens kuussa ekat synttärit) mutta toisaalta olisin odottanut, että minut edes huomioitaisiin jollain tapaa. Nytkin mies nukkuu sohvalla ja kuorsaa, minä hoidan lapsen jne. Ei siis mitään sanoja edes, pikapikaa hyvät onnittelut mutta ei muuta...

Ei munkaan eksä koskaan mulle mitään järkännyt. Sain lahjakortin johonkin ja siinäpä se. Sitten kerran toi kukkia työpaikalleni ja kun pyysin viemään ne kotiin maljakkoon kun en voinut töissä niitä säilyttää kun olisivat menneet huonoiksi, mies heitti ne roskiin :O Ei kuulemma kuskaile rehuja ympäriinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja saithan lahjan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos sitä ei kiinnosta kun kämppäkin kuin kaatopaikka. Olisit ihmeessä siivonnut viikonlopuksi ja synttäreille ainakin. Miehenkö se pitäis kaikki? Valmistelitko mitenkään juhlia, leivoit tms.

Voi kuule, minunko se yksin pitää siivota? Ja miten niin miehen pitää kaikki??? Missä kohtaa olen sanonut, että en ole mitään tehnyt?? Minulla ollut niin paljon menoa (ihan oikeasti tärkeitä menoja) että ollaan oltu lapsen kanssa illat pois kotoa, ja yksinkin olen ollut, eilinenkin meni työn merkeissä (lapsi mukana) että mies ois ihan hyivn kyllä voinut siivota kotia, kun oli kotona, ja viikonloput siis hällä vapaat.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Niin ja itse vein miehen aina syömään ja leffaan tai tein kotona illallisen meille. No joo, se on mennyttä, eipä tarvitse mun enää kärsiä.

Juu, mä kans olen miehen synttäreitä kyllä muistanut. Olen huomioinut päivällä, järkänny tosiaan kans jonki paikan ravintolaan tai tehny ite ruokaa. Viiniä jne. Illalla hierontaa tms, hyvä elokuva jne. Mut eipä tipu enää...

kiitos kaikille :) On toki ihana, että jollain tapaa muisti, mutta odotin itse sitä JOTAIN, mitä minä annan. Vapauden esim. lapsen hoidosta, en minä itse nukkuisi miehen synttäripäivänä sohvalla, tai katsoisi vaan tvtä. Enkä mä nyt sitä illallista tässä eniten odottanut, vaan HUOMIOTA.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
kiitos kaikille :) On toki ihana, että jollain tapaa muisti, mutta odotin itse sitä JOTAIN, mitä minä annan. Vapauden esim. lapsen hoidosta, en minä itse nukkuisi miehen synttäripäivänä sohvalla, tai katsoisi vaan tvtä. Enkä mä nyt sitä illallista tässä eniten odottanut, vaan HUOMIOTA.

Mun entinen häipyi kaverinsa luokse mun synttäripäivänä, kun ihan selkeästi olin kertonut toivovani yhteistä iltaa. Sanoi vielä tulevansa pian, no, tuli aamulla viiden aikaan. Arvaa vituttiko mua?

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:

Mun entinen häipyi kaverinsa luokse mun synttäripäivänä, kun ihan selkeästi olin kertonut toivovani yhteistä iltaa. Sanoi vielä tulevansa pian, no, tuli aamulla viiden aikaan. Arvaa vituttiko mua?

Uskon että vitutti! Joku tuola ehdotti, että jos sanoisin miehelle että haluan sitä ja sitä, mutta mä en ole sen luontonen, että kehtaisin sanoa, että haluan sitä ja sitä, kyl se pitää miehen tajuta ite. En mä halua mitään säälisynttäreitä...

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:

Uskon että vitutti! Joku tuola ehdotti, että jos sanoisin miehelle että haluan sitä ja sitä, mutta mä en ole sen luontonen, että kehtaisin sanoa, että haluan sitä ja sitä, kyl se pitää miehen tajuta ite. En mä halua mitään säälisynttäreitä...

siis et kehtaa sanoa :o . mä en voi käsittää. meillä puhutaan kaikki asiat ja toiveet. en mä oleta että mies mun sen hetken toiveet tietäisi. en mä ainakaan istu ja odota että muistaakohan joku mun synttärit...perskule nehän muistaa jos niin haluan. mutta yleensä en kauheasti elämää niistä pidä. huomiota saan muutenkin. 12v yhteiseloa niin mies on mut oppinut jo tuntemaan.

Ai me ollaan synnytty samana päivänä? Meillä teki mies eilen lasten avustuksella kakun ja laittoi tänään ip:llä ruuan + imuroi. Muutenkin olen saanut puuhailla omia juttuja. Onpa kurjaa, että miehesi ei ole välittänyt sinua huomioida. :hug: Mutta hyvää syntymäpäivää kuitenkin!! Saako kysyä paljonko täytit? Mun iän näkee nikistä :D

Yhteistyössä