Hiton kirjekuori!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivohullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivohullu

Vieras
Meillä oli miehen kanssa riita yksi "kaunis" päivä ja herra päätti pakata tavarat ja lähteä jonnekin yöksi (ei koskaan sitten lähtenyt). No mä olin laittanut kirjekuoreen Torilta ja Huuto.netistä saamiani voittoja että vien ne pankkiin säästötilille kunhan kaikki on myyty.... Herra oli sitten ottanut sen suutuspäissään mukaansa (taksia, hotellia en tiedä mitä varten) ja nyt sitä ei löydy mistään.

Mä oikeesti itkin tuolla makuuhuoneen lattialla kun yritin sitä etsiä (mies on töissä eikä ollut edes huomannut että se on kadonnut). VITUTTAA!

Mun kirjekuori.. Mun voitot ja säästöt ja pesutorni meni hukkaan!

Hiton riita, hiton mies, hiton hiton hiton kirjekuori!!!

[QUOTE="xxx";28860435]Herra saisi omasta persnahkastaan repiä ne rahat, vaikka mikä olisi. Niinkuin pahainen pikkunulikka, kun a) vie toisen rahat ja b) vielä hukkaa ne![/QUOTE]

Niin.. Yhteisiä rahoja ne oli ja yhteiseen tarkoitukseen ja jos mä "vien" sen tililtä sen summan, vaikuttaa se meidän yhteiseen talouteen. :(

HITTO!!!

[QUOTE="xxx";28860475]No ei silti yhteiseen tarkoitukseen olevia rahoja viedä taksi/hotelli muiksi rahoiksi kun tulee vähän riitaa! Ukon harrastusrahoista tai vastaavista. Jättäkööt saunakaljat juomatta, kele :D[/QUOTE]

No oliskin mistä voisin ottaa pois :D Ei ole mitään. Ei ostele mitään, eikä harrasta mitään kallista. Se on tulossa nyt häntä koipien välissä kotiin ja lupasi etsiä joka paikasta. Sitten mietitään mitä se voisi myydä että saisin saman summan takaisin.

KERRANKIN OLISIN SÄÄSTÄNYT!!

Yhteistyössä