Hiton puhelinhäirikkö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja >:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

>:(

Vieras
Eilen puhelin soi kerranja oli tuntematon numero, siis ei väy olleenkaan eroa vaan Tuntematon numero teksti. En vastannu kun ajattelin että on puhelinmyyjä. No tossa peri tuntia sitten soi uudestaan, vastasin siellä lyötiin korvaan. Äsken soi taas ja painoin jälleen punasta luuria, no sitten soi heti perään uudestaan jolloin vastaan vihasesti haloo niin tuut tuut tuut. Prkl!

Numeroani en ole jaellut, se ei ole muilla kun perheenjäsenillä ja puhelinmyyjillä. Kuka perkele sillä soittelee. Jos on väärä numero, niin miksi ei voi sanoa mitään??? Ja vieläkun soittaa salasesta numerosta.

Alkuperäinen kirjoittaja >:(:
Eilen puhelin soi kerranja oli tuntematon numero, siis ei väy olleenkaan eroa vaan Tuntematon numero teksti. En vastannu kun ajattelin että on puhelinmyyjä. No tossa peri tuntia sitten soi uudestaan, vastasin siellä lyötiin korvaan. Äsken soi taas ja painoin jälleen punasta luuria, no sitten soi heti perään uudestaan jolloin vastaan vihasesti haloo niin tuut tuut tuut. Prkl!

Numeroani en ole jaellut, se ei ole muilla kun perheenjäsenillä ja puhelinmyyjillä. Kuka perkele sillä soittelee. Jos on väärä numero, niin miksi ei voi sanoa mitään??? Ja vieläkun soittaa salasesta numerosta.

Ja en näköjään osaa kirjoittaakaan. Siis näy, numero, pari...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ne lyö luurin korvaan monet sentakia että soittaisit niille takaisin.Voi tullaa kalliiksi puhelun hinta

Siis siinä ei näy numero kun se soi. Tosin voihan ne olla niin tyhmiä että eivät tajua että niitten numero ei näy kun ne soittaa. Olen kans lukenu noista että tulee puheli oudosta numerosta ja kun soittaa takas niin se on kallis puhelu kun menee ulkomaille. Mut tosiaan numero ei näy ja mulla preapaid.

Mulle on nyt kolme päivää soitellu joku tyyppi ulkomailta. Suuntanumero on joko 47 (norja) tai 473 (grenada). Tosi ärsyttävää, näinköhän meinaa soitella kauankin. Yhden kerran vastasin, ei sanonu mitään ja sitten katkaisi puhelun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle on nyt kolme päivää soitellu joku tyyppi ulkomailta. Suuntanumero on joko 47 (norja) tai 473 (grenada). Tosi ärsyttävää, näinköhän meinaa soitella kauankin. Yhden kerran vastasin, ei sanonu mitään ja sitten katkaisi puhelun.

Ei tuossa ole mitään järkeä, ihmisten kiusaamista :( Ja kun sitä ei saa loppumaan, paitsi sit tietty vaihtamalla numeroa. Mutta sitten kun laittaa numeron väärän paikkaan, vaikka osallistuu kilpailuihin, niin sitten on taas sama ongelma edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:
Mulla on ollut ihan sama juttu joskus. Jatkui niin kauan että vaihdoin numeroa.

Jos toi jatkuu, niin mietin samaa. Vaikka kaksi päivää vasta menny, niin hermostunut olen tuohon soitteluun jo täysin. Numeron vaihdolla pääsis eroon myös puhelinmyyjistä.

Minä en vastaa edes tuntemattomiin puheluihin.
Sanonut tutuillekin että vastaan vaan kun numero näkyy..
Suurin osa näistä on juuri tällaisia häiriköitä..

Suosittelen ettet vastaa enää.. anna soida

Alkuperäinen kirjoittaja =):
Minä en vastaa edes tuntemattomiin puheluihin.
Sanonut tutuillekin että vastaan vaan kun numero näkyy..
Suurin osa näistä on juuri tällaisia häiriköitä..

Suosittelen ettet vastaa enää.. anna soida

Vastasin koska ajattelin jos se on puhelinmyyjä, niin saan soittelun loppumaan sillä kun sanon ei kiitos. Mulla soi puhelin niin harvoin, säpsähdän aina kun se soi ja ei ole turhan takia kiva säpsähtää.

Mut onneksi on toi punanen luuri tosiaan olemassa ja piippauksenkin saa päälle, ärsyttää vaan.

Yhteistyössä