Hitsit mua HÄVETTÄÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nispe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nispe

Vieras
Voi nolous.

Ostin juuri uusia verhoja yhdestä sisustusliikkeestä, jossa mua palveli nuori miesmyyjä. Mulla oli kerrankin käteistä, kun olin edellispäivänä myynyt pois meidän atk-pöydän. Menin sitten ottamaan asiakseni hölöttää:"mulla on nyt kerrankin käteistä, kun myin tuossa eilen vähän tavaraa..." Myyjä muuttui tulipunaiseksi ja samantien kun olin sanonut tuon, tajusin miltä tuo kuullostaa... Juu, en taida mennä kyseiseen liikkeeseen enää hetkeen... Öh...

[QUOTE="nyyti";24892279]mulle eilen yksi nainen tuli sanomaan että"Anteeksi,mutta oletko huomannut,että sulla on housut nurinpäin päällä?"Juu mustat gollegeousut oli päällä ja valkoiset pesulaput liehui takapuolessa.Olin aamulla mm.vienyt lapsen päiväkotiin housut nurinpäin....[/QUOTE]

Mulla on usein paidat väärinpäin... :whistle: Tai sitten saatan unohtaa laittaa jonkun vaatteen kokonaan päälle, onneksi se vaatekappale ei ole koskaan ollut housut tai paita :laugh:..

[QUOTE="nyyti";24892279]mulle eilen yksi nainen tuli sanomaan että"Anteeksi,mutta oletko huomannut,että sulla on housut nurinpäin päällä?"Juu mustat gollegeousut oli päällä ja valkoiset pesulaput liehui takapuolessa.Olin aamulla mm.vienyt lapsen päiväkotiin housut nurinpäin....[/QUOTE]
Ihana! :D Varmaan kuljetkin huvikses housut nurinkurisesti. :)

Yhteistyössä