hitto että mököttävä ukon retjake voi olla ärsyttävä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anteeksi purkautuminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anteeksi purkautuminen

Vieras
Ärsyttää kattoo tollasta hapanta naamaa!Ukko ois halunu tänään mun kanssa johki kisoihin ja itse en nyt jaksa lähteä olin töissäkin.
No tilanne se että ukolla on rahat loppu ja mun ois pitäny kustantaa tää reissu :(
Ja kun mä tuumasin että elettävä se on ensiviikkokin että säästöihin en halua koskea alko hirvee mökötys jota on jatkunu puol päivää.Sanoin että mee yksin.Tuumas vaan vitut mut et säkään kyllä mee mihkään tässä kuussa.Olin et niinpä niin.Taidan mennä haravoimaan että pääni tuulettuu!!

[QUOTE="Kikka";22206971]Voi voi, meillä on perheessä yhteiset rahat.[/QUOTE]

Ai sekö on sitten parempi, että toinen voi tuhlata kaikki rahat, niin että toiselle ei jää edes ruokaan rahaa loppukuusta... kuulostaa todella toimivalta.

No niin on meilläkin yhteiset.Mutta säästöt on mun mitä olen säästänyt.On mulla ensviikolle ruokarahaa kun herralle ei kelpaa mikä tahansa ruoka vaan ruokaa menee 10e päivässä. Sanoin että saa rahaa mutta ens viikko niukemmin.No ei kiinnostanut.Kun kisamatkaan ois tarvinnut vaan 100e

[QUOTE="vieras";22206981]Mököttäminen on akkojen hommaa, olis säästänyt rahoja jos niin välttämättä jotain kisoja halusi mennä katsomaan.[/QUOTE]

Jos se onkin nainen?Hitto!

Ratkaisin asian muutama vuosi sitten niin, että asun eri osoitteessa kuin ukko. Jaetaan vain ne hyvät päivät, eikä tarvitse katsoa turpa rullalla olevaa äijää.

Yhteistyössä