Hitto ku rassaa toi mies :P (ja muuta kitinää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiree eukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiree eukko

Vieras
Oli pari kuukautta kotimaassaan (intia) ja nyt ollu reilu viikon kotona ja tuntuu että kaikki toimintamallit on unohtuneet taas. Välillä tuntuu etten jaksa koko ihmistä vaan sanon et mee takasin. Kyllä huomaa et on ollut passattavana ku mitää ei osaa tehdä itsenäisesti eikä muka löydä mitään ku ei edes yritä etsiä!

Muutenki vituttaa mun elämä. Tuntuu et olen väärällä alalla (päivähoito) mut koska on vakituinen virka ja tulot en "uskalla" lähteä kouluttautumaan muuhun ja toisaalta en ees tiedä mihin. Tunnen itseni kireeksi palloksi ja juntiksi, niinku tyhmentyisin vaan. Hermot menee ihan pikkuasioista.

Haluaisin myös toisen lapsen, mutta eipä mulla kroppa ole minkäänlaisessa yhteisymmärryksessä. Menkat tulee ihan ihme kierrolla tai ei se edes mikään kierto ole. Nyt on ollut 2viikon vuotojakso. Haluaisin jotain hormonihoitoa tai JOTAIN mikä sais kropan raiteilleen. Mitä sei koskaan kyllä ole ollut.. Yks lapsi on, joten siitä on oltava onnellinen, mutta halu saada toinen on välillä aika raastava. Mies on urpo eikä halua hoitoja.

Tänää on taas tämmöstä vaikeaa. Plääh. Nii ja olen 29 ku jotain kuitenki kiinnostaa. :D

[QUOTE="vieras";27161117]Siis intialainen mies sulla? Nehän on niin pieniäkin ja kimittää kuin akat :)[/QUOTE]

Tunnen vain yhden intialaisen miehen, ja hän aivan upeakroppainen sikspäkkeineen ja ääneltään matala. Aivan törkeän komea, ja naiset kuolaavat perään. :)

[QUOTE="vieras";27161117]Siis intialainen mies sulla? Nehän on niin pieniäkin ja kimittää kuin akat :)[/QUOTE]ja haisevat todella pahalle ja puhuvat aivan hemmetin hassulla korostuksella englantia

nimimerkillä aika monen kanssa ulkomailla työskennellyt

[QUOTE="vieras";27161168]ja haisevat todella pahalle ja puhuvat aivan hemmetin hassulla korostuksella englantia

nimimerkillä aika monen kanssa ulkomailla työskennellyt[/QUOTE]

No tää mun mies puhuu hassulla kirostuksella ihan suomea. :P On ylipuhdas joten ei haise millekkään, ei mikään pieni eikä tosiaan kimitä (mutta tiedän mistä puhut), komea ja salskea urho, mutta voi vittu miten ärsyttävä tänään.

No tää mun mies puhuu hassulla kirostuksella ihan suomea. :P On ylipuhdas joten ei haise millekkään, ei mikään pieni eikä tosiaan kimitä (mutta tiedän mistä puhut), komea ja salskea urho, mutta voi vittu miten ärsyttävä tänään.

Juu kylla intialaiset on ylipuhtaita suomalaisiin miehiin verrattuna. Oma mieheni on myos hyvinkin mittava urho:cool:

Tuota nyt tapahtuu kaikille, joiden puoliso käy olemassa jonkin aikaa vanhempien tai kavereidensa luona. :laugh:

Meikäläinen joutui tässä opettamaan kierrätyksen alkeita miehelle, kun jotenkin oli ne taidot hävinneet. :)

Yhteistyössä