Hitto, kun en pysty tähän karppaukseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihiz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihiz

Vieras
Pastan, riisin, sokerin, perunan ja leivän poisjättö ei ole ongelma, mutta tuo rasvan syönti!

Olen nyt kaksi viikkoa karpannut tunnollisesti ja paino putoaa kivasti. Mutta ahdistaa jo kananmunat, pekonit, voi, öljy, majoneesi, kermat, juustot..... Tuntuu, että kaloreita saadakseen on kasviksetkin gratinoitava sellaisella juusto-muna-kerma-sörssöllä, että oksettaa.

Mitä tehdä?

Mulla ei onnistu taas mikään; karppaus menee perseelleen, annoskoot kasvaa, herkkuja tekee mieli...

Kyllä on vaikeaa olla nainen...

Pitäiskö kokeilla tupakkaa niin laskisi paino!

Vaihda dieettiä. Niin minä tein ja hyvin on tippunu näinkin ja olo on parempi. Voit toki perehtyä hieman enemmän karppaamiseen ja kokeilla vaikka hyväkarppausta. Syötkö pähkinöitä? Itsellä menee niitä joka päivä koska niistä saa helposti kasaan hyvää rasvaa ja kaloreita.

No lisää hieman hiilareita ja käytä vähemmän rasvaa. Kyllä korkeammilla hiilareilla voi elää terveellisesti kunhan pidät luonnolliset rasvat ja paljon vihanneksia ruokavaliossa :)

Ehkä sulle sopis n. 100 g hiilareita päivässä? Ja sit ehkä vielä enemmän kun olet tavoitepainossa. Siihen mahtuu hyvin vähän leipää ja perunaa. Peruna on parempi hiilarinlähde kuin viljat (ja siihen saa huomaamatta lisättyä aika paljon rasvaa)

Mä olen karpannut viime syksystä, laihtunut 25 kiloa, enkä väkisin ole rasvaa kiskonut. Kyllä sitä on turkkijugussa, leikkeleissä, juustoissa jne. jo omasta takaa, en mä erikseen "lapioi" rasvaa napaan.

[QUOTE="akka";23526023 begin_of_the_skype_highlighting**************23526023******end_of_the_skype_highlighting]Minkä vuoksi karppaat?Jos se ei tunnu hyvältä niin lopeta ihmeessä ja palaa vanhaan ruokavalioon.[/QUOTE]

Karppaan, koska minun pitää laihtua. Olen kaloreita laskemalla päässyt viime keväänä tavoitepainooni, mutta se kilomäärä tuli talvella takaisin.

Ajattelin, että karppaamisesta voisin saada "uuden elämäntavan" eivätkä kilot enää palaisi....

Yhteistyössä