Hitto,kun huolettaa..=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Isällä tullut sydänoireita..pari päivää sitten oli pari kertaa ollut kuulemma vaikea olo rinnassa (äiti näistä kertoi,kun isä ei ite myönnä mulle mitään)
ja tänään sitten lääkäriin menny kun taas oli ottanut pumpusta...ja miulle sanoi ettei ollu mitään,vähän jomotusta..

Isäni veljelle oli tehty ohitusleikkaus jotain viikko sitten.Äiti veikkaa että sekin ottaa koville isällä..
Mie oon ollut jo jonkin aikaa huolissaan,kun isä polttaa kun mikäkin ja kun on maalla ikänsä asunu,niin esim.rasvaa käyttää reilusti ruuissaan yms.Kai sillä on jo jotkut lääkkeetkin,sepelvaltimotautiin tai johki semmoiseen..

Ahistaa ihan hemmetisti..ei se oo vasta kun 55v.
Mie en ala jos sille jotain käy.. :'(

Halauksia täältäkin. Mä tiedän mitä on olla isästä huolissaan sydänoireiden vuoksi. Mun isä sai vakavan infarktin 2,5v. sitten ja sen jälkeen tehtiin ohitusleikkaus, jossa oli 7 ohitusta... Mä en pääse koskaan eroon siitä huolen tunteesta. Mä tarkkailen kokoajan isääni ja jurputan sille siitä, että pitäis tajuta höllätä. Minkäs teet, kun mies painaa töitä kuin ennenkin ja suorastaan ärsyyntyy hössötyksestä. Kyllä se kuuntelee, kun mä ole koettanut puhua, että meidän lapset kyllä tarvitsee vaaria vielä monta monituista vuotta.

Koeta puhua isällesi pikku hiljaa siitä, että pitää huolen itsestään ja menee ehdottomasti lääkäriin jos tulee vähänkään sydänoireita. Paljon muuta ei kai voi tehdä kuin puhua. Koeta jaksaa ja koeta uskoa siihen, että isäsi huolehtii itsestään. Mä olen tässä tehnyt sellaisia päätelmiä, että silloin kun mun isä tuntuu kovinkin vastustavan lisätutkimuksia tms - se on vain itsekin aika peloissaan, eikä halua "mennä sitä pelkoa kohti" eli ei halua tietää enempää...

Kiitos siullekin halista..
Äitini oli varmasti sanonut jo monesti että menis lääkäriin,kun alkoi kivuista sanoa,mutta isä on niitä ihmisiä,jotka ei millään haluais mennä..Tänään sitten oli lähtenyt töistä ja mennyt,kun oli taas ollut kipuja.
Tuossa äskettäin soitteli äidille (ollaan täällä heillä,oltiin jo yötäkin ) että menee ihan sairaalaan,siellä ottavat jotain kokeita,ei tiedä pitääkö jäädä yksi sinne.

Yhteistyössä